CRM a négyzeten

 

Lépjen kapcsolatba velünk!

Név (kötelező)

Email cím (kötelező)

Telefonszám (kötelező)

Tárgy

Üzenet

Kérjük, adja meg az ellenőrző kódot:

VÁLLALATOK, KIVÉTEL NÉLKÜL MINDEN IPARÁGBAN egy szinte megoldhatatlan problémával szembesülnek manapság: Hogyan csökkentsék működési költségeiket, szinten tartva profitabilitásukat, egyre növekvő ügyfélelvárások környezetében. Kiélezett piaci keretek között az ügyfelek sokkal rugalmasabb árképzést várnak el magasabb szolgáltatási szint mellett és sokkal hatékonyabb ügyfél kommunikációt. Különösen a mostani időkben, mikor új ügyfelek szerzése nehezebb, mint valaha, várható, hogy előtérbe kerülnek az olyan üzleti alkalmazások, mint CRM (Customer Relationship Management) és BI (Business Intelligence).

CRM RENDSZER BEVEZETÉSE FONTOS, de nem elegendő lépés üzleti előnyeinek kihasználásához. Azt következetesen, minden funkcióját jól átgondolva és az ügyfelekkel kapcsolatban álló minden szervezeti egységnek egyforma elkötelezettséggel kellene használnia. Ezt minden felsővezető tudja jól, mégis a gyakorlatban az tapasztalható, hogy a legtöbb CRM rendszer bevezetése után rövid idővel már erősen veszít jelentőségéből és eredeti céljait már nem tudja betölteni. Termékünk elnevezése CRM2, mely a szokásos CRM értelmezése mellett a Change Risk Management formulát is tartalmazza.