Az értékesítés alapelvei (Sales Attitűd)

Date: 2013-07-04 Category: ,

Lépjen kapcsolatba velünk!

Név (kötelező)

Email cím (kötelező)

Telefonszám (kötelező)

Tárgy

Üzenet

Kérjük, adja meg az ellenőrző kódot:

principles of sales_head
 Az értékesítők, vagy bárki, aki belső vagy külső ügyfelekkel dolgozik gyakran csak a termék jellemzőire fókuszál vagy az értékesítési célkitűzésekre kell összpontosítania. A napi rutin során sokan hajlamosak elfelejteni a legfontosabb kérdéseket: mire van szükségük az ügyfeleknek és hogyan látják őket a vevők.

principles-of-salesMANAPSÁG MINDEN MUNKAKÖRBEN ÉS POZÍCIÓBAN ELVÁRÁS AZ ÉRTÉKESÍTÉSI ATTITŰD, nehéz olyan munkát találni ahol nincsenek ügyfelek. Az ügyfelekkel való kapcsolat mindig magában hordozza a lehetőséget az értékesítésre. Hogyan fogjuk felismerni ezeket a potenciális értékesítési lehetőségeket? Milyen értékesítési helyzetek vannak jelen a saját vagy kollégánk tevékenységében? Ki tudjuk aknázni ezeket a lehetőségeket? Ha nem, akkor hogyan tudjuk hasznosítani ezeket a szituációkat, hogy új értékesítési lehetőségeket találjunk?

AZ ÉRTÉKESÍTÉS ALAPELVEI képzésünk mindazoknak szól, akik  jejelenleg is kapcsolatot tartanak ügyfelekkel vagy a jövőben ez lesz a feladatuk.  A résztvevők a korszerű elméleti hattér segítségével megismerkedhetnek az értékesítés alapelveivel és az értékesítési folyamattal.

A RÉSZTVEVŐK ELSAJÁTÍTHATJÁK AZT A TUDÁST, melynek segítségével meg tudnak felelni az ügyfél elvárásainak, továbbá képesek lesznek a rejtett ügyféligények feltárására, valamint különböző technikák segítségével  az ügyfél elvárásainak meghaladásására is. A résztvevők megismerhetik a Develor szituatív értkesítési modelljét és annak gyakorlati alkalmazását.

A program végére a résztvevők képesek lesznek tudatosabban kommunikálni a potenciális vagy meglévő ügyfelekkel, jobban megérteni az ügyfelek elvárásait és igényeit, valamint hatékonyabban kiaknázni az értékesítési helyzetben rejlő lehetőségeket.

További kapcsolódó képzéseink