Stratégiai Ügyfél Menedzsment

Date: 2013-07-04 Category: ,

Lépjen kapcsolatba velünk!

Név (kötelező)

Email cím (kötelező)

Telefonszám (kötelező)

Tárgy

Üzenet

Kérjük, adja meg az ellenőrző kódot:

strategic-account-management2

A kurzus a vállalati értékesítők (B2B) tudatosságát fejleszti az új ügyfelek megszerzésének sikerességében vagy növeli a meglévő ügyfelekhez kapcsolódó penetráció szintjét. A résztvevők a szükséges elméleti tudás megszerzése után azonnal, saját példájukon keresztül gyakorlati tapasztalatokat is szereznek.

strategic-account-managementA CÉGEK KÖZÖTTI MŰKÖDÉSI KÜLÖNBSÉGEK ELLENÉRE a kihívásaik B2B szituációkban szinte azonosak: „Hogyan tudja vállalatunk biztosítani, hogy elérjük és megszerezzük a legmagasabb potenciállal rendelkező ügyfeleket, akik életben tudják tartani a vállalatunkat, illetve megszerzésük után milyen módszerekkel maximalizálhatjuk a kooperációnkat?”.

A SIKERES VÁLLALATOK TUDJÁK, hogy ez az egyéneken múlik, mégpedig az ügyfélnél dolgozó munkatársakon, hiszen minden B2B helyzetben emberek vásárolnak emberektől. A hosszútávú sikeresség érdekében tisztában kell lennünk vele, hogy kik hozzák a döntéseket az ügyfeleinknél, mi az ő legfontosabb motivációjuk, kik és miképpen képesek befolyásolni a döntéshozókat, illetve az emberek – a célcsoport aki majd használja termékeinket, szolgáltatásainkat – milyen véleménnyel vannak rólunk.

A KURZUS SORÁN a résztvevők az elmaradhatatlan elméleti modellek mellett esettanulmányt készítenek két legfontosabb vevőjükre vonatkozóan a Develor Ügyfél Mátrixának a segítségével. Ennek köszönhetően a tréningen elkészített stratégia a tréning után azonnal végrehajtható, megvalósítható.

A program végére a résztvevők képesek lesznek megtervezni egy stratégiailag fontos ügyfél felfejlesztését, és tudatosan végrehajtani azt akár több megbeszélésen keresztül.

Előfeltételek

 

További kapcsolódó képzéseink