Országos Ügyfélélmény Kutatás – 2014-ben ÚJRA

CX_2014A 2013-as nagysikerű Országos Ügyfélélmény Kutatás idén is folytatódik, ezúttal már regionálisan, összesen 9 országban.

Az ügyfélélmény fontossága a szolgáltatói szektor és kereskedelmi láncok számára mára egyértelművé vált, a vállalatvezetők válaszai alapján az árbevétel 19,8%-át veszítenék el, ha nem nyújtanának magas szintű élményt ügyfeleiknek és fogyasztóiknak.

A DEVELOR egyedi szektor-független kutatás 1200 fős reprezentatív lakossági és online vezetői  felmérésből áll, ezt egészítik ki felsővezetői interjúk. 2014-ben nem csupán a hazai trendeket és tanulságokat ismerhetik meg a téma iránt érdeklődő vállalatok, hanem nemzetközi összehasonlításra is lesz lehetőség, hiszen a kutatás Magyarország mellett Csehországban, Lengyelországban, Szlovákiában, Szlovéniában, Szerbiában, Bulgáriában, Ukrajnában és az Egyesült Arab Emirátusokban is megrendezésre kerül.

Az eredményeket egy exkluzív zárórendezvény keretében mutatjuk be, a résztvevők a kutatás hivatalos tanulmányát is kézhez kapják. Csatlakozzon Ön is, válaszaival segítse a kutatásunkat, és ismerje meg, hol áll az Ön cége az ügyfélélmény felkészültségben!

Amennyiben részt kíván venni a kutatás vezetői részében, vegye fel a kapcsolatot kollégáinkkal, a kitöltés határideje 2014. szeptember 30.

A legutóbbi tanulmány kivonatát elérheti itt.

A kutatás a DEVELOR szervezésében, a Momentor Kutató Kft. szakmai közreműködésével készül.