Kiemelkedő szintű ügyfélélmény a DEVELOR tréningjein

Nemcsak ügyfeleink számára adunk tanácsot az ügyfélélmény fejlesztésére, de magunk is mérjük a DEVELOR által nyújtott szolgáltatás minőségét. 2013 óta használjuk – más mutatók mellett – az ügyfélélmény mérése leginkább elterjedt Net Promoter Score-t (NPS) a tréningeinkkel való elégedettség mérésére. Aki ismeri ezt a mutatót, tudja, hogy ez egy igazán szigorú, kritikus mérési módszer, nem könnyű kiváló eredményeket elérni. A 2016-os DEVELOR Országos Ügyfélélmény Kutatás rámutatott arra, hogy a magyar lakosság rendkívül kritikus, a legtöbb szolgáltató negatív, vagy nulla közeli kapcsolati NPS-sel rendelkezik. 2016-ban csaknem 5.000 résztvevő véleményét kérdeztük meg a szolgáltatásunk minőségéről, mely kiváló, 84-es átlagos NPS-t eredményezett. Az eredmény előrelépés a tavalyi szintről és a hazai mutató a második legmagasabb a DEVELOR nemzetközi hálózatában. Büszkék vagyunk a tréning résztvevők által adott elismerésre és tovább dolgozunk a támogatók arányának további növelése érdekében!