Régóta tudjuk, hogy az ÉLMÉNY megfizethetetlen…


Akkor mégis mi az, amivel a cégek mind a külső-, mind a belső ügyfélélmény tekintetében újat, maradandót tudnak nyújtani? Létezik körülményrendszer, amitől az egyedi és felejthetetlen lesz? Vagy inkább a humán tényező, a viselkedés teszi azzá?

A Develor és a New York Kávéház Gondolatébresztő vezetői reggelijén Stremeny Gábor, a Develor üzletfejlesztési igazgatója a munkavállalói élmény és az elkötelezettség fenntartása témakörében összegyűjtött tapasztalatokról tartott lebilincselő előadást, amelyet egy best-practice workshoppal zártunk. A délelőtt második felében Szabó Csaba, vezérigazgató, az ügyfélélménnyel kapcsolatos prezentáció keretében osztotta meg értékes és tanulságos gondolatait. Mindeközben a vendégek a New York Kávéház páratlanul ízletes, sokszínű büféasztala kínálatából válogathattak. A hatás nem maradt el: a jelenlévő cégvezetők és HR munkatársak között, a két szakértő aktív részvétele mellett, még sokáig folyt az eszmecsere: milyen eszközökkel és milyen viselkedésekkel növelhetjük belső- és külső ügyfeleink elkötelezettségét, lojalitását.