Aranycsillag díj

aranycsillag_logo5 nehéz év után, 2014 újra a növekedés éve volt a hazai tréning és vállalati rendezvénypiac számára, ami érezhető pozitív hatást gyakorolt a hazai szállodaiparra is. 2015 második negyedévében már látható, hogy a tavalyi két számjegyű piaci bővülés tartós trend, és idén is folytatódik. A tréninghelyszínek és tréning vállalatok tapasztalatai egyértelműek abban a tekintetben, hogy az ügyfelek elvárásai az elmúlt évben jelentősen nőttek. Ami elég volt 3 éve, az ma már kevés. A vállalati megbízók elégedettségét az adott képzési programmal kapcsolatban nagyban befolyásolja a szálloda, és azon belül is kiemelten az ott dolgozók viselkedése.

Nem véletlen, hogy Európa és Magyarország vezető tréning- és tanácsadó cége, a Develor Zrt. idén is kiosztotta a legjobb hazai tréninghelyszíneknek járó Aranycsillag Díjat, amelyre a legtöbb tréninget vásárló hazai vállalatok képviselői jelölték a szállodákat.

Az Aranycsillag Díj már 11 éves, első alkalommal 2004-ben került átadásra. A kezdeményezés célja azóta is a tréninghelyszínként legjobban teljesítő hazai szállodák és rendezvényhelyszínek elismerése és díjazása.dev_197

A 2015. május 14-én megtartott Aranycsillag Díjátadó Gálán az elismeréseket Pozvai Zsolt, a Develor International Zrt. globális vezérigazgatója és Árvai Zoltán, a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségének alelnöke adták át a Budavári Hilton Hotelben.

A vállalati képviselők szavazatai alapján az Aranycsillag 2014 Díjat 3 szálloda kapta meg. A 2014 évi díjazott 3*-os kategóriában az Alfa Art Hotel***, a 4*-os kategóriában a Vital Hotel Nautis****superior, míg az 5*-os kategóriában a Hilton Budapest Hotel.

Pozvai Zsolt a Díjátadó Gálán – a DEVELOR Országos Ügyfélélmény Kutatás eredményeire alapozva – kiemelte az Ügyfélélmény fontosságát, különös tekintettel a megfelelő panaszkezelés adta lehetőségek kiaknázatlanságára. A vendég ajánlások és lojalitás tekintetében a nehéz helyzetek, panaszok megfelelő és gyors kezelése tartós és kiemelkedő hatással bír. 2015-ben a pozitív ügyfélélmény eléréséhez már nem elegendő csupán színvonalas szállodai szolgáltatást nyújtani, hanem különleges hangsúlyt kell fektetni speciális ajánlatokra, a különleges szituációk profi kezelésére. Az országos kutatás egyértelműen kimutatta, hogy az online csatornák, és a közösségi média erősödő hatása mellett is a személyes találkozás, az udvarias kommunikáció és a vendégekhez való pozitív hozzáállás ma is elengedhetetlen feltétele a vendégek elégedetté tételének. A vendégek alapvető elvárásainak kielégítése már kevés, ezeket meghaladva, plusz szolgáltatások lehetőségének felajánlásával törekedni kell arra, hogy ott tartózkodásukat igazi élményként éljék meg.

Szerémi Adrienn, a Develor szállodaipari szakembere és master trénere kiemelte azokat a kulcsfontosságú területeket, melyek fejlesztésével a szállodák és a tréningcégek közötti együttműködés gördülékenysége fenntartható. Különösen fontos a proaktív gondolkodás, a rugalmasság és a személyes kapcsolattartás.

A nagy érdeklődésre való tekintettel, a Develor az idei évben is megjelenteti a Develor Premium Collection katalógus legfrissebb kiadványát, amellyel a Develor a szállodák megjelenési lehetőségét bővíti egy színvonalas kiadvány formájában illetve online formában.

AZ ELŐZŐ ÉVEK NYERTESEINEK LISTÁJÁT MEGTEKINTHETI ITT!