DEVELOR ügyfélélmény (CX) megoldások

A DEVELOR egyének, folyamatok és szervezetek fejlesztését végzi az ügyfélélményre fókuszálva.

A legfontosabb igazságpillanatokra fókuszálunk az ügyfélkezelési folyamatban és pozitív ügyfélélmény kialakításában segítjük ügyfeleinket az alábbiakon keresztül:

  1. Erős munkatársi elköteleződés és alkalmazástámogatás
  2. Fenntartható viselkedésváltozás a front-line dolgozóknál
  3. A CX irányítási modell bevezetése a vezetőknél
  4. LEAN© alapú folyamatfejlesztés
  5. CXR kutatás és benchmarking

Tapasztalataink

A DEVELOR – európai és közel-keleti megbízásainak köszönhetően – komoly ügyfélélmény (CX) fejlesztési tapasztalatokkal rendelkezik a telekommunikációs, banki, biztosítási, autóértékesítési szektorban, valamint a közművek és közszolgáltatások területén. Ügyfélélmény csapatunk 34 tapasztalt CX fókuszú munkatársból áll.

Ügyfélélmény kutatás

A DEVELOR 2013 óta végzi Ügyfélélmény terén kutatását. CX fejlesztési megoldásokat és összehasonlítási alapot (benchmark) biztosítunk résztvevőknek, iparágak és országok között a CEEME régióban.

Nem csak beszélünk róla – Walk the Talk

A DEVELOR egyértelmű célja, hogy az ügyfélélmény terület vezető szolgáltatója legyen. Célunk elérése érdekében mi is növelni kívánjuk az általunk nyújtott ügyfélélmény szintjét, tehát nem csak beszélünk erről a témáról, hanem folyamatosan fejlesztjük a DEVELOR által nyújtott ügyfélélmény szintjét. Jelenleg 5 belső projektet futtatunk párhuzamosan, melyek a DEVELOR ügyfélélmény nyújtási szintjét növelik. A fejlődésünket 4 különböző módon mérjük:

  1. NPS (Net Promoter Score)
  2. PSIA (Résztvevői elégedettség és Hatáselemzés)
  3. Ügyfél elégedettség kutatás
  4. Belső elkötelezettség kutatás