Konzultatív értékesítés

Date: 2013-07-04 Category: ,

Mi különbözteti meg a kiváló értékesítőt az átlagostól? Képzésünk két kulcsterületre fókuszál: a bizalom megteremtéséhez szükséges készségekre és az ügyfél szükségleteinek tökéletes megértéséhez szükséges készségekre. E kompetenciák mesteri elsajátítása és alkalmazása garantálja a sikert.

A KONZULTATÍV ÉRTÉKESÍTÉS egy alaposan és tudatosan megtervezett folyamat, melynek középpontjában az ügyfélelvárások és a szükségletek állnak. Támogatja az értékesítőket, hogy tökéletes tárgyalást folytassanak ügyfeleikkel. A folyamat a következő tézisre épít: amennyiben az ügyfél bízik az értékesítőben, aki olyan terméket szállít, amely az igényeknek teljesen megfelel és a vásárlói fedezet is rendelkezésre áll, akkor az értékesítésnek nincs akadálya.

A KÉPZÉS BEMUTATJA az értékesítési folyamat – adott piacra és ügyfélkörre releváns – szakaszait, az értékesítő céljait és ideális viselkedését az egyes fázisokban, figyelembe véve az ügyfélelvárásokat és az egyes ügyféltípusokat (a Develor DDS ügyféltipológia szerint).

GYAKORLATI MEGKÖZELÍTÉS JELLEMZI a folyamat minden lépését, a fázisokat ügyfélspecifikus helyzetgyakorlatok teszik valóságossá. A résztvevők tudatossá válnak abban, hogyan építsék fel a tárgyalást és tartsák kézben a teljes folyamatot annak érdekében, hogy mindkét fél számára hosszú távon nyerő-nyerő helyzet teremtsenek.

A program végére a résztvevők képesek lesznek megtervezni és kézben tartani a tárgyalási helyzeteket, amelynek azonnali eredménye a forgalom, a bevétel növekedése és a magasabb szintű értékesítési teljesítmény.

Előfeltételek

További kapcsolódó képzéseink