Értékesítői Lábnyom

Date: 2017-08-24 Category: ,

Az értékesítés sikere azon múlik, hogy az értékesítő milyen személyes hatást gyakorol a partnerre, mennyire meggyőző az ajánlata és mennyire képes előrevinni a folyamatot a megállapodásig. Bármelyik alkotóelem hiánya kudarchoz vezet, illetve az egyes alkotóelemek hiányosságai csökkentik a hatást, azaz az értékesítési folyamat eredményét. A DEVELOR értékesítési tréningjeinek kiindulópontja az értékesítői személyiség 3 dimenziója. Az adott vállalat stratégiája, az ajánlat tartalma, az ügyfélkör jellemzői és értékesítési csapat adottságai alapján meghatározható, hogy a 3 dimenzió közül melyikre milyen mértékben van szükség.

AZ ÉRTÉKESÍTŐ ÉS AZ ÜGYFÉL KAPCSOLATÁRA IRÁNYULÓ KÉPZÉSEK ÁLTALÁBAN KÉT ALAPFELVETÉSRE ÉPÜLNEK, vagy arra, hogy létezik egy tökéletes módszertan, amely mindenkinél és minden kapcsolat során működik, vagy arra, hogy tárjuk fel az értékesítő gyengeségeit a kapcsolatépítés során, és fejlesszük ezeket a területeket. A DEVELOR Értékesítői lábnyom programja a pozitív pszichológiai megközelítés alapján az értékesítő személyiségében rejlő erősségeire épít, és moduláris felépítéséből fakadóan olyan korszerű eszközkészletet ajánl, amelynek egyes elemei a különböző erősségű és minőségű kapcsolati helyzetekben alkalmazhatók sikeresen.

A tréning moduljai elsősorban a DEVELOR értékesítői hármas személyiségjegyek közül nagy részben a kapcsolattartó elemre fókuszálnak, amely biztosítja a bizalom kiépítését és fenntartását a partnerrel való személyes kapcsolatban.

A program végére a részt-vevők képesek lesznek pozitív benyomást kelteni partnereikben és tartós bizalmat építeni saját személyükkel kapcsolatban, és ezáltal hatással lenni az üzlet sikerére saját személyes erősségeikre alapozva.

Lehetséges követő kurzusok: