Győztes Ajánlat

Date: 2017-08-24 Category: ,

Öngól, amikor egy termékünk vagy szolgáltatásunk értékesítését nem annak minősége vagy használhatósága akadályozza meg, hanem a pocsék kommunikációnk. Önmagában a legjobb termékünk sem képes a meggyőzésre. Ha nem tudjuk felkelteni és fenntartani ügyfeleink érdeklődését, esélyünk sincs, hogy minket válasszon. Ezen a tréningen megtanulhatjuk, miképpen tegyük ellenállhatatlanul izgalmassá ajánlatunkat és élménnyé magát a tárgyalást is. 

1908-BAN THOMAS SULLIVAN TEAKERESKEDŐ, HOGY FELLENDÍTSE AZ ÜZLETET, KIS SELYEMZSÁKBA TÖLTÖTT TEAMINTÁT KÜLDÖTT ÜGYFELEINEK. AZ ÜGYFELEK LELKESEN RENDELTEK AZ ÚJ TERMÉKBŐL. ÉS EZZEL FELTALÁLTÁK A FILTERES TEÁT. Ritkán adódik ilyen szerencsénk, hogy a véletlennek köszönhetően hatalmas megrendeléshez jutunk. Ellenkezőleg, azzal küzdünk, hogy a tudatosan összeállított értékesítési folyamat lépéseit betartva sem megy az üzlet. Rengeteg sales tárgyalás, eredménytelenül. Újabb és újabb érvek, és semmi. De akkor mit csinálunk rosszul?

LEHET, HOGY UNALMASAK ÉS SZÁRAZAK VAGYUNK… ÉPPEN IDEJE MEGÚJÍTANI ÉRTÉKESÍTÉSI STÍLUSUNKAT! Amikor a harc Zeusz győzelmével végződött, jutalmul Zeusz, kísérőjévé avatta Nikét, a győzelem szárnyas istennőjét. A történet jól példázza, hogy ha az ügyfelünk beleszeret az ajánlatunkba, a siker sem marad el.

Érzelmek és élmény nélkül ma már nem megy az értékesítés. Az érvek racionális hada szilárd ellenérveket szül. A modern értékesítésben egyre nagyobb szerep jut az érzelmek és az ügyfélélménynek. Meg kell tanulnunk üzleti célú történeteket mesélni; röviden, de ütősen kommunikálni, hogy meggyőzőek legyünk. Ez a tréning egy remek lehetőség erre.

A program végére a részt-vevők képesek lesznek professzionális, minőségi értékesítési prezentációkat előadni, olyan üzleti történetekkel tarkítva, melyek az ügyfeleket inspirálják, viselkedésüket és gondolkodásukat pedig megváltoztatják.

Lehetséges követő kurzusok: