Stratégiai Ügyfélmenedzsment

Date: 2013-07-04 Category: ,

A tréning a Business-to-Business értékesítők tudatosságát fejleszti akár az új ügyfelek sikeresebb megszerzése, akár a meglévő ügyfeleikben rejlő lehetőségek jobb kiaknázása tekintetében. A résztvevők azonnal alkalmazható elméletekkel ismerkednek meg, melyeket rögtön a gyakorlatba is ültetnek saját mindennapi életükből vett szituációk, esettanulmányok segítségével.

A VÁLLALATOK KÖZÖTTI KÜLÖNBSÉGEK ELLENÉRE a kihívások nagyon is hasonlóak minden B2B helyzetben: hogyan érjük el és tartsuk meg azokat a legfontosabb potenciális ügyfeleket, akik a vállalat sikerességéhez leginkább hozzájárulnak, illetve mihelyst megalapoztuk üzleti jelenlétünket az adott ügyfélnél, hogyan tudjuk a lehetőségeinket maximálisan kiaknázni?

A SIKERES VÁLLALATOK tudják, hogy a siker kulcsa alapvetően az ügyfélnél dolgozó emberekben rejlik. Emberek vásárolnak emberektől. A hosszú távú siker érdekében tudnunk kell, ki a döntéshozó az adott ügyfélnél, melyek az ő legfontosabb motivációi; kik befolyásolják a döntéseket és mik az ő preferenciáik. Végül, de nem utolsó sorban hogy látnak bennünket azok az emberek, akik a mi termékeinket vagy szolgáltatásainkat használják. Ez szisztematikus, átgondolt megközelítést, megfelelő, alapos tervezést és tudatos ügyfélmenedzsmentet igényel.

A KÉPZÉS FOLYAMÁN az alapvető elméletek megismerését követően a résztvevők két ügyfelük számára kidolgozzák a DEVELOR Ügyfél Mátrixot és azt a stratégiát, amelyet alkalmazni fognak esetükben, már rögtön a tréning után.

A PROGRAM VÉGÉRE A RÉSZTVEVŐK KÉPESEK LESZNEK akciótervet kidolgozni egy stratégiailag fontos ügyfél számára, és tudatosan megvalósítani azt különféle értékesítési találkozások során.

Előfeltételek

További kapcsolódó képzéseink