Ügyfélszolgálati keresztértékesítés

Date: 2013-07-04 Category: ,

Mi történik, amikor ügyfelünk azzal a céllal keres fel minket, hogy egy már meglévő termékünkkel vagy szolgáltatásunkkal kapcsolatban segítséget kérjen, visszajelzést adjon vagy elégedetlen valamely termékünkkel, szolgáltatásunkkal? Vajon át tudjuk fordítani ezt a klasszikus ügyfélszolgálati helyzetet egy értékesítési szituációvá? Természetesen, igen! Programunk használható választ ad ennek mikéntjére.

AZ ÜGYFÉLSZOLGÁLATI KERESZTÉRTÉKESÍTÉS TRÉNING a fent említett, gyakorta előforduló helyzetekre fókuszál. Akár egy banki ügyintézésről, akár beérkező reklamációról, akár egy tervezett állapotfelmérésről beszélünk egy márkakereskedésnél, az értékesítési lehetőség kihasználható a megfelelő attitűd elsajátításával.

A PROGRAM ELMAGYARÁZZA a sikeres értékesítési módszereket és kommunikációs technikákat a vásárló szempontjából; egy követhető, logikus kommunikációs folyamatot épít fel, amelyben az ügyfél hozzáállása megváltozik és a nincs igény állapotából eljut egy új termék megvásárlásának szándékáig.

GYAKORLATI MEGKÖZELÍTÉSEKEN és ügyfélspecifikus helyzetgyakorlatokon keresztül a résztvevők megtanulják tudatosan vezetni az ügyfelet abban az irányba, amely végső soron magasabb árbevételhez, és ami ennél is fontosabb, magasabb szintű ügyfélélményhez vezet.

A program végére a résztvevők képesek lesznek egy klasszikus ügyfélszolgálati helyzetet értékesítési szituáció változtatni, végigvezetni az ügyfelet az értékesítési folyamaton és keresztértékesíteni további termékeket, miközben növelik az ügyfélélményt.

Előfeltétel:

További kapcsolódó képzéseink: