Bezárás
 Bezárás

DEVELOR Tanácsadó Zrt.

    Mutasd az összes elérhetőséget!
    Ismét indul a Strategic HR Skills!
    Magazine  

    Szolgáltatásaink és megoldásaink között található

    • Megoldásaink közötti kereséshez gépelj be minimum 3 karaktert.
    Keress szolgáltatásaink között!

    Forrásaink közt található

    • Cikkeink közötti kereséshez gépelj be minimum 3 karaktert.
    Fedezd fel tartalmainkat!
      Lépj kapcsolatba velünk!

    Mi az asszertív kommunikáció?

    Az asszertív kommunikáció nem tehetség kérdése: hiszen nem velünk született készség, hanem olyan eszköz, amelyet bárki elsajátíthat. Asszertív kommunikációnak azt a kommunikációs stílust nevezzük, amely a tiszta önkifejezésre épül: lehetővé teszi, hogy álláspontunkat, érzéseinket, igényeinket magabiztosan, őszintén vállaljuk és képviseljük. Az asszertivitás fontos részét képezi az aktív és értő figyelem, amely által a másik fél véleményét is pontosan megértjük.

    Az asszertív kommunikáció tréning segít abban, hogy a mindennapok konfliktusai során közös megoldást, kompromisszumot és valódi összhangot érjünk el: hiszen az asszertív kommunikáció célja, hogy mindkét fél érdekeit egyaránt szem előtt tartsa, bármiféle behódolás vagy dominancia nélkül.

    Az asszertivitás fogalmát Joseph Wolpe, amerikai pszichiáter és pszichoterapeuta tett ismertté az 1950-es években. Ő volt az, aki kidolgozta a mai asszertív kommunikációs tréning eszköztárak alapjait. Fontos felfedezése, hogy az asszertivitás gátat vet a szorongásnak, hiszen kizárja az agresszivitást és a passzivitást a kommunikációból – márpedig e két utóbbi, káros tényező okoz a leggyakrabban belső feszültséget.

    Asszertivitás a mindennapokban

    Egyértelműen kijelenthető, hogy a hatékony kommunikáció minden helyzetben a siker kulcsa – akár vezetők közös döntéshozásáról, akár azonos szintű munkatársak közötti együttműködésről van szó. A Develor által kínált hatékony asszertív kommunikációra építő tréningek olyan módszereket adnak át, amelyek bárki hétköznapi eszköztárába hatékonyan beépülnek: tapasztalataink szerint előbb-utóbb szinte észrevétlenül alkalmazzák őket. Akár egyszerű problémamegoldásról van szó, akár kiélezett konfliktushelyzetek kezeléséről, az asszertív kommunikáció minden helyzetben előnyös lehet.

    Mindig az ügyfél az első?

    Ahol a leggyakrabban fordulnak elő ilyen helyzetek, az kétségkívül az ügyfélszolgálat. Ahhoz, hogy egyszerre tanúsítsunk ügyfélközpontú hozzáállást és képviseljük a vállalat érdekeit, elengedhetetlen az asszertivitás képessége. A panaszkezeléshez és a higgadt, hatékony konfliktusmegoldáshoz jól bevált stratégiák kellenek – ezért hoztuk létre az asszertív kommunikáció alapjaira épülő, kifejezetten ügyfélszolgálatosoknak szóló tréningünket.

    Az asszertív kommunikáció tréning előnyei

    Az asszertív kommunikáció számos olyan gyakorlati előnnyel jár, amelyet a résztvevők nagyon hamar megtapasztalhatnak – a vállalati és a munkán kívüli életben egyaránt.

    Asszertivitás, konfliktuskezelési és ügyfélszolgálatos tréningjeink legnagyobb előnyei a következők:

    • magabiztos kommunikáció,
    • minden helyzetben
    • partneri viszony kialakításának képessége – kiélezett szituációkban is
    • hatékony munkakapcsolatok kialakítása és fenntartása
    • higgadt, eredményes konfliktuskezelés

    Asszertív kommunikáció tréning: ezért érdemes a Develort választani 

    30 éves fennállásunk kezdete óta nem mást követünk, mint a fenntartható viselkedésváltozás biztosításának vezérelvét. Azok az asszertív kommunikációs gyakorlatok, amelyeket a tréning során megtanítunk, a hétköznapok helyzeteire alakítottuk ki – így bármikor könnyen alkalmazhatók, gyorsan beépülnek a munkatársak kommunikációs eszköztárába. Tudjuk és tapasztaljuk, hogy csak a hosszú távú megoldásoktól várhatunk hosszú távú eredményeket, ezért minden tréningünket az egyedi igényeket figyelembe véve, cégre szabottan tartjuk.

    Erősségeink közé tartozik, hogy az ügyfelek nyelvén beszélünk: szakértőink ugyanis nemcsak a tréner szakmában rendelkeznek széleskörű hazai és nemzetközi tapasztalattal, hanem az üzlet és a vezetés terén is.

    Egyéb megoldásaink

    Tedd meg a következő lépést a vállalat fejlődéséhez: kérd a Develor ajánlatát!

    Beszéljük meg, hogy mi az ideális megoldás számodra! Add meg adataidat és hamarosan megkeresünk