Bezárás
 Bezárás

DEVELOR Tanácsadó Zrt.

Mutasd az összes elérhetőséget!
Ismét indul a Strategic HR Skills!
Magazine  

Szolgáltatásaink és megoldásaink között található

  • Megoldásaink közötti kereséshez gépelj be minimum 3 karaktert.
Keress szolgáltatásaink között!

Forrásaink közt található

  • Cikkeink közötti kereséshez gépelj be minimum 3 karaktert.
Fedezd fel tartalmainkat!
  Lépj kapcsolatba velünk!

Kinek javasoljuk?

  • B2B Értékesítéssel foglalkozók

Hány résztvevőnek?

8 - 12

Mennyi ideig tart?

2 nap

Értékesítés és ügyfélélmény (CX)
  • Személyes tréning
  • Virtuális tréning

Az értékesítéshez szükséges kutatómunkához sok türelem és kitartás szükséges. Az értékesítők nem csak számos elutasítást és kifogást kapnak, de hosszú az értékesítési átfutási idő és mindig a megfelelő helyen kell lenniük a megfelelő időben.

A titok kulcsa az ideális viselkedésben rejlik, amely adott szervezetnél többekre gyakorol hatást és amely biztosítja az üzletek lezárását.

A tréning célja, hogy az értékesítők megértsék a szervezetek miként hozzák meg vásárlási döntéseiket és ennek megfelelően építhessék fel győztes értékesítési stratégiájukat. A tanfolyam bemutatja mindazokat a folyamatokat, tevékenységeket, értékesítési célokat, viselkedéseket adott helyzetekben, amelyek hozzásegítik az értékesítőket munkájuk sikeréhez.

Research-based acquisition

A Kutatás-alapú Akvizíció tréning résztvevői megismerik a vásárlási folyamatot és annak szakaszait, az üzletek sikeres lezárásához szükséges ideális viselkedést. Felismerik, hogy egy szervezeten belül több ember, akár indirekt módon, de részt vesz a döntés meghozatalában különböző mértékű felelősséggel és érdekeltséggel, melyeket az értékesítőknek pontosan ismerniük kell.

A program végére a résztvevők képesek lesznek

  • megérteni a vásárlói ciklusok jelentőségét; alkalmazkodni ehhez cselekvéseikkel annak érdekében, hogy az ügyfél a kedvező döntési szakasz felé mozduljon el
  • azonosítani a szervezetben a döntéshozókat, feltárni az ő motivációikat és ehhez igazodóan testre szabni a a termék / megoldás bemutatását
  • kutatást végezni olyan ismert vagy rejtett igények után, amelyek az értékesíteni kívánt megoldással megválaszolhatók
  • megtervezni a nyertes kapcsolatfelvételi stratégiát és személyre szabott e-maileket írni az emlékezetes első benyomás érdekében
  • felkészülni – testreszabott módon – az első benyomást jelentő telefonhívásra
  • alapos felkészüléssel, akár váratlan tényeket is hozva, elérni, hogy az első találkozó emlékezetes maradjon, elnyerje az ügyfelek bizalmát, hiteles legyen

Témák

  • A visszautasítás 3 oka
  • A vásárlói ciklus – mikor vásárolunk?
  • A döntéshozók
  • A Kutatás-alapú Akvizíció folyamata
  • Kapcsolatépítési technikák és stratégiák
  • A Horog, a megfelelő ok a kapcsolatfelvételhez
  • Vállalatra szabott akvizíciós és tervezési stratégiák
  • Találkozási alkalom létrehozása
  • A vállalat számára kialakított szituációs gyakorlatok, élő telefonhívások a vállalat potenciális ügyfeleivel

Segítségre van szükséged Aktív értékesítés - kutatás alapú akvizíció témában?

Beszéljük meg, hogy mi az ideális megoldás számodra! Add meg adataidat és hamarosan megkeresünk!

Kapcsolódó megoldások