Bezárás
 Bezárás

DEVELOR Tanácsadó Zrt.

Mutasd az összes elérhetőséget!
Magazine  

Szolgáltatásaink és megoldásaink között található

  • Megoldásaink közötti kereséshez gépelj be minimum 3 karaktert.
Keress szolgáltatásaink között!

Forrásaink közt található

  • Cikkeink közötti kereséshez gépelj be minimum 3 karaktert.
Fedezd fel tartalmainkat!
  Lépj kapcsolatba velünk!

Kinek javasoljuk?

  • Vezetők, akik mindennapos kommunikációt folytatnak ügyfelekkel is

Hány résztvevőnek?

8 - 12

Mennyi ideig tart?

2 nap

  • Személyes tréning
  • Virtuális tréning

Kritikus helyzetekben lehet segítségünkre az asszertív kommunikáció. Helyes alkalmazása során határozottan kiállunk magunkért és az érdekeinkért úgy, hogy mindeközben figyelünk a másik fél érdekeire és céljaira is.

Hiszünk abban, hogy az élet sokkal összetettebb és változatosabb annál, mint hogy mindig asszertív stílust kellene alkalmazni. A mi megközelítésünkben, az asszertív kommunikáció egy választás.

Alkalmazása helyzetfüggő és nem ráerőltethető minden szituációra, ugyanakkor, a legjobb választás kiélezett beszélgetések esetében.

Assertive communication - Critical conversations

A PROGRAM MODULÁRIS FELÉPÍTÉSŰ, mely maximálisan illeszkedik a célcsoport igényeihez és a munkahelyi helyzeteikhez.

A PROGRAM ELSŐ RÉSZE az asszertivitás alapelveire összpontosít és betekintést enged azokba a gondolkodásmintákba (én-állapotokba), amelyek viselkedésünk hátterében állnak. A résztvevők megismerhetik az alapvető asszertív kommunikációs technikákat, amelyeket a mindennapi helyzetekben is alkalmazni tudnak: hogyan viselkedjünk asszertíven, hogyan kezeljük az agresszivitást vagy a passzivitást asszertív technikákkal.

Az asszertív szemlélet megismerésén kívül a PROGRAM MÁSODIK FELÉBEN olyan kifejezetten nehéz helyzeteket gyakorlunk, amellyekel a résztvevők szembesülhetnek munkájuk során.

A tréning céljai

  • begyakorolják a magabiztos kommunikáció módszerét
  • képesek lesznek elvárásaikat világosan, tömören és magabiztos módon megfogalmazni
  • képesek lesznek partneri viszonyt kialakítani nehéz kommunikációs helyzetekben
  • megtanulnak és gyakorolnak több olyan kommunikációs technikát, amelyek a kiélezett beszélgetések során hasznosak

Témák

  • Az asszertivitás alapjai
    • Az asszertivitás fogalma és háttere
    • Az én-állapotok megértése – szemléletmód a viselkedés mögött
    • Mikor és miért legyünk asszertívak?
    • Hogyan legyünk asszertívak – alapelvek és technikák
  • Kiélezett helyzetek
    • Visszajelzés adása és fogadása
    • Asszertív „nem”
    • A rossz hír átadása és kezelése
    • Asszertív panaszkezelés
    • Asszertív konfliktuskezelés
  • Haladó technikák

Segítségre van szükséged Asszertivitás kiélezett helyzetekben témában?

Beszéljük meg, hogy mi az ideális megoldás számodra! Add meg adataidat és hamarosan megkeresünk!

Kapcsolódó megoldások