Bezárás
 Bezárás

DEVELOR Tanácsadó Zrt.

Mutasd az összes elérhetőséget!
Magazine  

Szolgáltatásaink és megoldásaink között található

  • Megoldásaink közötti kereséshez gépelj be minimum 3 karaktert.
Keress szolgáltatásaink között!

Forrásaink közt található

  • Cikkeink közötti kereséshez gépelj be minimum 3 karaktert.
Fedezd fel tartalmainkat!
  Lépj kapcsolatba velünk!

Kinek javasoljuk?

  • Értékesítők
  • A belső / külső ügyfelekkel foglalkozó vezetők és munkatársak

Hány résztvevőnek?

8 - 12

Mennyi ideig tart?

1 nap

Értékesítés és ügyfélélmény (CX)
  • Személyes tréning
  • Virtuális tréning

Megvizsgáljuk az értékesítő és az ügyfél közötti bizalom típusait, majd kidolgozzuk az iparág típusától és jellegzetességétől függő bizalmi stratégiát. A tréning során a Develor Kapcsolati Háromszög Modelljével dolgozunk, amely egy egyedülálló eszköz annak meghatározására, hogy az értékesítők miként fogják megteremteni a bizalmat és növelik az üzletkötés esélyét.

A stratégia kialakítása után a kurzus számos technikán és valós alkalmazáson megy keresztül. A technikák közé tartoznik a kedvező első benyomás kialakításának módjai és az elfogadottság és “szerethetőség” növelésének megoldásai, valamint az értékesítő viselkedésének igazítása az ügyfél viselkedéséhez annak preferenciái és Robert Cialdini modellje alapján. A program második részében az értékesítési attitűddel foglalkozunk, és azzal, hogy miként tudjuk módszeresen meghaladni az az ügyfelek elvárásait.

Trust-based relationship building

A tréning különlegessége annak felismertetésében áll, hogy a bizalomépítésnek nem egyetlen módja létezik. Az iparágtől és a szervezet értékesítési stratégiájától függően az értékesítőknek meg kell határozniuk a bizalomépítés és a hitelesség megteremtésének módjait. A testreszabott szituációs gyakorlatok segítenek a résztvevőknek felismerni, hogy az ügyfél mely típusú bizalmat részesíti előnyben, ami sikeres értékesítési eredményhez vezet.

A képzés végére a résztvevők képesek lesznek:

  • megismerni a vásárlás előfeltételeit
  • felismerni a bizalom típusait, amelyek az értékesítő és az ügyfél között létrejöhet
  • meghatározni a bizalmi stratégiát a Develor Kapcsolati Háromszög modell segítségével
  • az ügyfél típusa alapján az értékesítői viselkedés módosítása
  • meghatározni értékesítési lábnyomát
  • hatással lenni az ügyfelekre
  • kedvező első benyomás gyakorlására

Témák:

  • Az értékesítés előfeltételei
  • Értékesítési folyamat áttekintése
  • Értékesítési lábnyom
  • A bizalom típusai – A Develor Kapcsolati Háromszög Modellje
  • A “Bakkal Attitűd”
  • A befolyásolás 6 alapelve
  • Értékesítés és randizás analógia
  • Hogyan lehet pozitív első benyomást kelteni
  • Hasznos tippek
  • Ügyfél tipológia

Segítségre van szükséged Bizalomalapú Kapcsolatépítés témában?

Beszéljük meg, hogy mi az ideális megoldás számodra! Add meg adataidat és hamarosan megkeresünk!

Kapcsolódó megoldások