Bezárás
 Bezárás

DEVELOR Tanácsadó Zrt.

Mutasd az összes elérhetőséget!
Magazine  

Szolgáltatásaink és megoldásaink között található

  • Megoldásaink közötti kereséshez gépelj be minimum 3 karaktert.
Keress szolgáltatásaink között!

Forrásaink közt található

  • Cikkeink közötti kereséshez gépelj be minimum 3 karaktert.
Fedezd fel tartalmainkat!
  Lépj kapcsolatba velünk!

Kinek javasoljuk?

  • HR szakemberek

Hány résztvevőnek?

6 - 8

Mennyi ideig tart?

4 - 6 nap

  • Személyes tréning
  • Virtuális tréning

A képzés végső célja az, hogy elérje az attitűd megváltozását, és ezáltal a résztvevőket új készségek elsajátítására és új viselkedési rutinok kialakítására késztesse. Mint minden változást, számolnunk kell bizonyos nyilt vagy rejtett ellenállással és a készségesség különböző szintjeivel, amelyeket kezelnünk kell. Olyan tanulási környezet létrehozása, melyben könnyen és elkötelezetten lehet tanulni, az művészet.

Annak érdekében, hogy a trénerek rendelkezzenek a szükséges készségekkel, kidolgoztunk egy komplex képzési programot, amelyben résztvevőink megtanulják és alkalmazzák az eredményes technikákat az információk élvezetes és emlékezetes módon történő bemutatására. Megtanulják, hogyan kell kezelni a résztvevőket, megismertetjük velük a különféle tanulási stílusokat, valamint elsajátítják az inspiráló tanulókörnyezet kialakításának módszerét.

Ebben az átfogó fejlesztési folyamatban az egymásra épülő modulok az alábbi elemeket tartalmazzák:

I. TRÉNERI ALAPOK

Koncepcionális és gyakorlati megközelítéssel indítjuk a Develor Tréneri Akadémiát, amely olyan dolgokat fed le, mint a tréning jelentése, hogyan határozható meg a tréning minősége, milyen módon mérhető és hogyan járul hozzá a szervezet hatékonyságához. Meghatározzuk azt is, hogy melyek az tréner kompetenciái, szerepei és felelősségei.

II. KÉPZÉSI MÓDSZEREK

A kurzus során szisztematikusan feltárjuk azokat a módszereket, amelyek hatékonyabbá teszik a képzést, ideértve az elméleti modelleket is, mint például az interaktív prezentáció és facilitáció, valamint azok gyakorlati módszerei. Nagy hangsúlyt kap a programok megnyitása és zárása, valamint az alkalmazott elméleti modellek illesztése a különböző iparági sajátosságokhoz.

III. RÉSZTVEVŐK KEZELÉSE

A résztvevőket tapasztalataik és hozzállásuk alapján kategoriákba soroljuk, melynek segítségével a trénerek begyakorlhatják az eltérő résztvevői viselkedések megfelelő lereagálását. Elsajátítják és begyakorolják a tréneri fejlesztő visszajelzések szabályait és menetét.

A program végére a résztvevők képesek lesznek

  • eredményes, jól felépített és üzenetközpontú előadásokat tartani a munkatársainak
  • a résztvevők figyelmét és energiaszintjét fenntartani a programok során
  • bevonni a közönséget, fenntartani az interakciót
  • kezelni a csoportdinamikát és a kihívást jelentő résztvevőket
  • élvezetessé tenni a tréninget és elérni a kívánt hatást, eredményeket

I. Tréneri alapok

  • A tréner szerepe
  • Kommunikációs készségek
  • Alapvető képzési módszertan

II. Képzési módszertan

  • A tréning felépítése
  • Felkészülés
  • A figyelem felkeltése és megtartása
  • Hatásos kezdés
  • A képzési modulok típusai és folyamata
  • Feladatok kiadása
  • Helyzetgyakorlatok levezetése

III. Résztvevők kezelése

  • A résztvevők típusai
  • Különböző típusú résztvevők kezelése
  • Az elköteleződés és bevonódás elérése
  • Csapatdinamika
  • Tréneri visszajelzések

Segítségre van szükséged Develor Training Academy (TTT) témában?

Beszéljük meg, hogy mi az ideális megoldás számodra! Add meg adataidat és hamarosan megkeresünk!

Kapcsolódó megoldások