Bezárás
 Bezárás

DEVELOR Tanácsadó Zrt.

Mutasd az összes elérhetőséget!
Magazine  

Szolgáltatásaink és megoldásaink között található

  • Megoldásaink közötti kereséshez gépelj be minimum 3 karaktert.
Keress szolgáltatásaink között!

Forrásaink közt található

  • Cikkeink közötti kereséshez gépelj be minimum 3 karaktert.
Fedezd fel tartalmainkat!
  Lépj kapcsolatba velünk!

Kinek javasoljuk?

  • Minden olyan értékesítő vagy szakértő, aki meglévő vagy potenciális ügyféllel áll kapcsolatban.

Hány résztvevőnek?

12 - 15

Mennyi ideig tart?

1 nap

Értékesítés és ügyfélélmény (CX)
  • Személyes tréning
  • Virtuális tréning

Az értékesítők, vagy bárki, aki ügyfelekkel dolgozik, gyakran csak a termék jellemzőire, vagy az értékesítési célkitűzésekre összpontosít. A napi rutin során sokan hajlamosak elfelejteni a legfontosabb kérdéseket: mire van szükségük az ügyfeleknek és hogyan látnak minket a vevők.

Manapság minden munkakörben és pozícióban elvárás az értékesítési attitűd, nehéz olyan munkát találni ahol valamilyen módonn nincsenek ügyfelek. Az ügyfelekkel való kapcsolat mindig magában hordozza a lehetőséget az értékesítésre. Hogyan fogjuk felismerni ezeket a potenciális értékesítési lehetőségeket? Milyen értékesítési helyzetek vannak jelen a saját vagy kollégánk tevékenységében? Ki tudjuk aknázni ezeket a lehetőségeket? Ha nem, akkor hogyan tudjuk hasznosítani ezeket a szituációkat, hogy új értékesítési lehetőségeket találjunk?

Az értékesítés alapelvei képzésünk mindazoknak szól, akik jelenleg is kapcsolatot tartanak ügyfelekkel vagy a jövőben ez lesz a feladatuk. A résztvevők a korszerű elméleti háttér segítségével megismerkedhetnek az értékesítés alapelveivel és az értékesítési folyamattal.

Principles of sales

A résztvevők elsajátíthatják azt a tudást, melynek segítségével meg tudnak felelni az ügyfél elvárásainak, továbbá képesek lesznek a rejtett ügyféligények feltárására, valamint különböző technikák segítségével az ügyfél elvárásainak meghaladására is. A résztvevők megismerhetik a Develor szituatív értékesítési modelljét és annak gyakorlati alkalmazását.

A képzés célja:

  • A program végére a résztvevők képesek lesznek tudatosabban kommunikálni a potenciális vagy meglévő ügyfelekkel, jobban megérteni az ügyfelek elvárásait és igényeit, valamint hatékonyabban kiaknázni az értékesítési helyzetben rejlő lehetőségeket.

Témák:

  • A vásárlás mögötti okok és motivációk, a vásárlás feltételei
  • A tradicionális és tanácsadói értékesítés közötti különbség
  • Az értékesítés 3 fő pillére
  • Hogyan generálódik a vevői bizalom és hogyan lehet hosszútávú kapcsolatot kialakítani az ügyfelekkel
  • Az Igazság Pillanata
  • A Develor Sales Mandala koncepció – egyedi értékesítési megközelítés
  • Hogyan lehet az afterslaes-, szerviz- és panaszhelyzeteket új értékesítési lehetőséggé alakítani
  • Egyéni értékesítési folyamatok megtervezése

Segítségre van szükséged Az értékesítés alapelvei témában?

Beszéljük meg, hogy mi az ideális megoldás számodra! Add meg adataidat és hamarosan megkeresünk!

Kapcsolódó megoldások