Bezárás
 Bezárás

DEVELOR Tanácsadó Zrt.

Mutasd az összes elérhetőséget!
Magazine  

Szolgáltatásaink és megoldásaink között található

  • Megoldásaink közötti kereséshez gépelj be minimum 3 karaktert.
Keress szolgáltatásaink között!

Forrásaink közt található

  • Cikkeink közötti kereséshez gépelj be minimum 3 karaktert.
Fedezd fel tartalmainkat!
  Lépj kapcsolatba velünk!

Kinek javasoljuk?

  • Minden munkavállalói szint

Hány résztvevőnek?

5 - 12

Mennyi ideig tart?

4 x 120 perc

Hibrid működés
  • Virtuális tréning

A távoli munkavégzés stílusa nagyban eltér a jól megszokott irodai mindennapoktól. Az otthoni munkavégzés során a feladat- és időgazdálkodás folyamata megváltozik, ami speciális hozzáállást kíván a munkavállalóktól. Egy rugalmas rendszer segítséget nyújt abban, hogy eredményesebbek legyünk ezen körülmények között, biztosítja a hatékonyságot és segít elkerülni a kiégést.

A tréning célja az, hogy támogassa a résztvevőket a távoli munkavégzéshez való sikeres alkalmazkodásban, mialatt fenntarthatóvá teszi az eredményes működést és a munka-és magánélet közötti egyensúlyt.

A képzésünk David Allen “Hatékonyságnövelés stresszmentesen” módszertanán alapul, amit átdolgoztunk a távoli munkavégzés körülményeire. Ez a technika alapja a feladat- és időgazdálkodás hatékony szervezésének távmunka és home office esetén. Valós életből vett trükkökkel és tippekkel segíti a könnyebb otthoni munkavégzést és elsajátítható egy olyan hozzáállás, amely biztosítja az eredményességet, a fejlődést és a szervezettséget.

Efficient at home

A program során a résztvevők megismerkednek a 4 hatékonysági alapelvvel, amelyet a tréning alatt elkezdenek a gyakorlatban is alkalmazni. Képessé válnak használni ezen technikákat, ami segíti a hatoéknyabban és kevesebb stressz melletti munkavégzést home office-ban.

A tréning céljai

  • Erősödő tudatosság a távmunka előnyeiről és kihívásairól
  • Magabiztosak és eredményesek lesznek, mialatt otthon dolgoznak
  • Kialakítják a leghatékonyabb feladat és időgazdálkodás egyéni módszerét
  • Hatékonyabb csapatmunka és online kommunikáció
  • Praktikus tanácsokat kapnak a munka-magánélet egyensúly fenntartására home office-ban

Témák

  • Távoli munkavégzés előnyei és kihívásai, különösen az otthoni munkavégzés tekintetében.
  • A hatékonyság 4 alapelve, ami segít, hogy eredményesebben hajtsuk végre feladatainkat távoli munkavégzés során.
  • Előkészítés: hogyan tervezzük meg a tökéletes otthoni munkaállomást.
  • Gyűjtés, feldolgozás, megszervezés: az aktív feladatgazdálkodás folyamata.
  • Rendszeres, rövid időközönkénti ellenőrzés – irányítás és motiváltság fenntartása.
  • Munka- és magánélet közötti egyensúly fenntartása az otthoni munkavégzés során.
  • A halogatás és figyelemelvonás leküzdésének hatékony megoldásai
  • A kommunikációs kihívások áthidalása
  • Kommunikációs etikett az online együttműködéshez

Segítségre van szükséged Hatékony munkavégzés home office-ban témában?

Beszéljük meg, hogy mi az ideális megoldás számodra! Add meg adataidat és hamarosan megkeresünk!

Kapcsolódó megoldások