Bezárás
 Bezárás

DEVELOR Tanácsadó Zrt.

Mutasd az összes elérhetőséget!
Ismét indul a Strategic HR Skills!
Magazine  

Szolgáltatásaink és megoldásaink között található

  • Megoldásaink közötti kereséshez gépelj be minimum 3 karaktert.
Keress szolgáltatásaink között!

Forrásaink közt található

  • Cikkeink közötti kereséshez gépelj be minimum 3 karaktert.
Fedezd fel tartalmainkat!
  Lépj kapcsolatba velünk!

Kinek javasoljuk?

  • Minden munkavállalói szint

Hány résztvevőnek?

8 - 12

Mennyi ideig tart?

2 nap

  • Személyes tréning
  • Virtuális tréning

JELENLEGI MUNKASTÍLUSUNK nagyon különbözik attól, ahogyan egy évtizeddel ezelőtt dolgoztunk; most a feladatok túlságosan rugalmasak és gyakran nem is egyértelműek, állandó változtatásokkal és hatalmas információ-áramlással kell szembenéznünk, valamint túl sok tényezővel kell számolnunk. Az „ódivatú” Időgazdálkodási tréningek nem nyújtanak már megoldást ezekre az új feltételekre.

OLYAN RENDSZERRE VAN SZÜKSÉGÜNK, mely elég rugalmas ahhoz, hogy megfeleljen ezeknek a kihívásoknak, és megspórolja nekünk a működtetéséhez szükséges időt. Egy rendszerre, amelyre megbízhatóan támaszkodhatunk, ezért nem kell mindent folyamatosan a fejünkben tartani, így nyitottá válhatunk az előttünk álló, újabb feladatokra. Képzésünk pont egy ilyen rendszerre, a GETTING THINGS DONE (GTD) módszerre épül, melyet az amerikai író, David Allen fejlesztett ki.

Task & Time management

A RÉSZTVEVŐK MEGISMERNEK pár gyors trükköt, melyet azonnal felhasználhatnak, megismerkednek a 4 legfontosabb alapelvvel, melyek önmagukban is sokkal hatékonyabbá és lazábbá tesznek minket. Megismerik és megtapasztalják azt az átfogó rendszert, mely segít, hogy feladataikat sikerüljön időben, stresszmentesen priorizálni és megvalósítani. Egy-két lépés végrehajtásával a résztvevők kipróbálhatják és megtapasztalhatják, hogyan működik a rendszer gyakorlatban.

A tréning céljai

  • A program végére a résztvevők képesek lesznek alkalmazni a hatékonyság négy alapelvét idejük és feladataikkal való gazdálkodás terén
  • Felkészülni arra, hogyan vezessék be és szabják testre az új rendszert egyéni igényeik és prioritásaik alapján
  • Rendszerbe foglalni az összes olyan dolgot és feladatot, ami foglalkoztatja őket, akár fizikailag, akár virtuálisan
  • Feldolgozni az összegyűjtött információkat, hogy azok elérhetőek, szükség esetén visszakereshetők legyenek
  • Felismerni, hogyan rendszerezzék a feladataikat ahhoz, hogy közép- és hosszútávú céljaikat elérjék
  • Szellemi képességeik teljes kapacitását kihasználni azáltal, hogy
  • Felszabadítják a rövid-távú memórájukat, így munkájuk termékenyebb és kevésbé stresszes lesz.

Témák

  • 4 alapelv megismerése – hogyan segítenek még hatékonyabbá és eredményessé válni
  • A folyamat áttekintése, az egyes lépések céljai és logikája
  • A kezelni kívánt feladatok, kötelezettségek, projektek és ötletek összegyűjtése
  • A rendszer létrehozása saját magunk számára, mely biztosítja, hogy gyorsan és egyszerűen megtaláljuk a dolgokat
  • A rendszer halogatásának és megzavarásának kezelése
  • Az ellenőrző lista szerepe a hatékonyság és eredményesség érdekében
  • Egyéni akcióterv készítése

Segítségre van szükséged Idő- és Feladatgazdálkodás témában?

Beszéljük meg, hogy mi az ideális megoldás számodra! Add meg adataidat és hamarosan megkeresünk!

Kapcsolódó megoldások