Bezárás
 Bezárás

DEVELOR Tanácsadó Zrt.

Mutasd az összes elérhetőséget!
Ismét indul a Strategic HR Skills!
Magazine  

Szolgáltatásaink és megoldásaink között található

  • Megoldásaink közötti kereséshez gépelj be minimum 3 karaktert.
Keress szolgáltatásaink között!

Forrásaink közt található

  • Cikkeink közötti kereséshez gépelj be minimum 3 karaktert.
Fedezd fel tartalmainkat!
  Lépj kapcsolatba velünk!

Kinek javasoljuk?

  • Értékesítők
  • Értékesítést támogató szakértők
  • Értékesítési vezetők

Hány résztvevőnek?

8 - 12

Mennyi ideig tart?

2 nap

Értékesítés és ügyfélélmény (CX)
  • Személyes tréning
  • Virtuális tréning

Tudjuk-e azt, hogy valójában mitől jobb egy értékesítő, mint egy másik? Mitől működik valaki hatékonyabban?

Gyakran előfordul, hogy a egy folyamat és a berögzült rutinok miatt nehéz az értékesítő dolga. Gyakran azonban ő ennek nincs is tudatában. Ahhoz, hogy jó értékesítő legyen – a motiváltság mellett, még ismerni kell a megfelelő folyamatokat és módszereket is.

Alaposan és tudatosan megtervezett folyamat, melynek középpontjában az ügyfélelvárások és a szükségletek állnak. Támogatja az értékesítőket, hogy tökéletes tárgyalást folytassanak ügyfeleikkel. A folyamat a következő tézisre épít: amennyiben az ügyfél bízik az értékesítőben, olyan terméket kap, amely az igényeknek teljesen megfelel, és a vásárlói fedezet is rendelkezésre áll, akkor az értékesítés megvalósul.

Consultative sales process

A KÉPZÉS BEMUTATJA az értékesítési folyamat – adott piacra és ügyfélkörre releváns – szakaszait, az értékesítő céljait és ideális viselkedését az egyes fázisokban, figyelembe véve az ügyfélelvárásokat és az egyes ügyféltípusokat (a Develor DDS ügyféltipológia szerint). Gyakorlati megközelítés jellemzi a folyamat minden lépését, a fázisokat ügyfélspecifikus helyzetgyakorlatok teszik valóságossá. A résztvevők tudatossá válnak abban, hogyan építsék fel a tárgyalást és tartsák kézben a teljes folyamatot annak érdekében, hogy mindkét fél számára hosszútávon nyertes helyzetet teremtsenek.

A program végére a résztvevők képesek lesznek:

  • a cég számára kialakított konzultatív értékesítési folyamatot végrehajtani
  • előkészíteni és lebonyolítani egy telefonos értékesítési folyamatot
  • alkalmazkodni az ügyfél stílusához és bizalmat építeni saját maguk és a vállalat termékei/szolgáltatásai iránt
  • megfelelő kérdéseket feltenni annak érdekében, hogy a potenciális ügyfél igényeit feltérképezzék
  • személyes előnyök bemutatásával meggyőzően felvázolni a vállalat termékeit/szolgáltatásait
  • megfelelően kezelni az ellenvetéseket és lezárni a tárgyalást

Témák

  • A konzultatív értékesítés folyamata
  • A folyamat lépései, az értékesítő ideális viselkedése
  • Tudatos felkészülés a tárgyalásra: hitelesség és bizalom felépítése még a találkozó előtt
  • A Develor DDS tipológia – egyedi, értékesítés-orientált ügyféltipológiai rendszer
  • Melyek a vásárlás mozgatórúgói és hogyan lehet felfedezni azokat?
  • Személyre szabott termékelőnyök bemutatása
  • Az értékesítés útjában álló akadályok elhárítása: ellenvetés-kezelés
  • Lezárás és az utókövetés feladatai

Segítségre van szükséged Konzultatív értékesítés témában?

Beszéljük meg, hogy mi az ideális megoldás számodra! Add meg adataidat és hamarosan megkeresünk!

Kapcsolódó megoldások