„NEM VOLT IDŐM, HOGY RÖVID LEVELET ÍRJAK, ezért egy hosszút írtam helyette.” Ez a Mark Twain idézet pontosan kifejezi, hogy a prezentációk többsége miért unalmas vagy éppen szánalmas. Manapság egy briliáns ötlet nem elég önmagában. Az ötlet csomagolása határozza meg, hogy figyelmet és erőforrást kap-e annak megvalósítása.
Az előadók többsége sosem, vagy nem kellően gondolja át, hogy milyen változást szeretne elérni a hallgatóság fejében. Informálni, cselekvésre buzdítani vagy motiválni a hallgatóságot? A listáktól és adatoktól hemzsegő diák csak untatni képesek a közönséget. Ezt észlelve sokszor az előadó legszívesebben az első adandó pillanatban elmenekülne a pódiumról.
A programunk segítségével megtanulhatja, hogy hogyan készüljön fel egy elegáns prezentációra, amely változást visz végbe a hallgatóság viselkedésében és gondolkodásában. Megtanítjuk, hogyan jelölje ki a prezentáció céljait, hogyan tervezze meg a beszédet és miként sűrítse össze a fő mondanivalót, hogyan alakítsa ki a diákat. A tréning során az üzenet elsődleges jellegét tartjuk szem előtt, azaz, hogy a látványelemek nagyon fontosak, de szerepük nem több, mint az üzenet vizuális támogatása.

Megtanítjuk, miként jelölje ki a prezentáció céljait, hogyan tervezze meg a beszédet és miként sűrítse össze a fő mondanivalót, hogyan alakítsa ki a diákat. A tréning során az üzenet elsődleges jellegét tartjuk szem előtt, azaz, hogy a látványelemek nagyon fontosak, de szerepük nem több, mint az üzenet vizuális támogatása miként.
A program végére a résztvevők képesek lesznek
- változást eredményező prezentációkat terveznimelyek maradandó, emlékezetes üzeneteket tartalmaznak
- a jól felkészültség és magabiztosság érzésével a pódiumra lépni.
Témák
- A prezentáció céljainak és fókuszpontjainak meghatározása
- A sikeres prezentáció 3 alappillére
- Információk a témával és a hallgatósággal kapcsolatban
- A SUCCESS (siker) formula – üzenetek és támogató eszközök
- Az üzenet tömörítése
- A design alapelvei – tervezés diáról diára
- Képek és szövegek szerkesztése