Bezárás
 Bezárás

DEVELOR Tanácsadó Zrt.

Mutasd az összes elérhetőséget!
Ismét indul a Strategic HR Skills!
Magazine  

Szolgáltatásaink és megoldásaink között található

  • Megoldásaink közötti kereséshez gépelj be minimum 3 karaktert.
Keress szolgáltatásaink között!

Forrásaink közt található

  • Cikkeink közötti kereséshez gépelj be minimum 3 karaktert.
Fedezd fel tartalmainkat!
  Lépj kapcsolatba velünk!

Kinek javasoljuk?

  • Értékesítők
  • Ügyfélkapcsolattartók
  • Értékesítést támogató munkatársak

Hány résztvevőnek?

8 - 12

Mennyi ideig tart?

2 nap

  • Személyes tréning
  • Virtuális tréning

A VÁLLALATOK KÖZÖTTI KÜLÖNBSÉGEK ELLENÉRE a kihívások nagyon is hasonlóak minden B2B helyzetben: hogyan érjük el és tartsuk meg azokat a legfontosabb potenciális ügyfeleket, akik a sikerességéhez leginkább hozzájárulnak, illetve mihelyst megalapoztuk üzleti jelenlétünket az adott ügyfélnél, hogyan tudjuk a lehetőségeinket maximálisan kiaknázni? E célok eléréséhez szisztematikus megközelítésre, gondos tervezésre és tudatos kapcsolatkezelésre van szükség.

A kurzus célja, hogy fejlessze a B2B értékesítési szakemberek speciális értékesítési készségeit, amelyek lehetővé teszik számukra, hogy növeljék az új ügyfél megszerzésének valószínűségét, valamint a meglévő ügyfelekkel folytatott üzleti tevékenység volumenét egyaránt.

Strategic account management

A KÉPZÉS FOLYAMÁN az alapvető elméletek, mint vásárlási ciklus, döntéshozatali egységek (DMU), ügyfélmátrix, megismerését követően a résztvevők két megllévő ügyfelük számára kidolgozzák a Ügyfél Mátrixot és azt a stratégiát, amelyet alkalmazni fognak esetükben, már rögtön a tréning után.

A program végére a résztvevők képesek lesznek

  • megérteni a szervezet döntéshozatalának szerkezetét
  • a ügyfeleinek vásárlási döntéseit befolyásoló vásárlási motívumai felismerésére és az ügyfél vásárlási ciklusához való alkalmazkodásra
  • a stratégiai fontosságú ügyfelek esetében megtervezni az egyes lépéseket és tudatosan végrehajtani azokat különböző értékesítési találkozókon keresztül

Témák

  • A B2B értékesítés jellemzői
  • A Vásárlói Ciklus – mikor és milyen céllal lépjünk kapcsolatba az ügyféllel
  • Döntéshozatali Egységek (Decision Making Units – DMU) – kik befolyásolhatják a döntéseket
  • DDS ügyfél tipológiai rendszer, a személy döntéshozatalban játszott szerepe alapján
  • Melyek az egyes Döntéshozatali Egységek tipikus motivációi
  • Testreszabott termékek előnyeinek bemutatása
  • A Ügyfél Mátrix – egy egyedi stratégiai tervező eszköz az ügyfél-penetráció növelésének elősegítésére

Segítségre van szükséged Stratégiai ügyfélkezelés témában?

Beszéljük meg, hogy mi az ideális megoldás számodra! Add meg adataidat és hamarosan megkeresünk!

Kapcsolódó megoldások