Bezárás
 Bezárás

DEVELOR Tanácsadó Zrt.

Mutasd az összes elérhetőséget!
Magazine  

Szolgáltatásaink és megoldásaink között található

  • Megoldásaink közötti kereséshez gépelj be minimum 3 karaktert.
Keress szolgáltatásaink között!

Forrásaink közt található

  • Cikkeink közötti kereséshez gépelj be minimum 3 karaktert.
Fedezd fel tartalmainkat!
  Lépj kapcsolatba velünk!

Kinek javasoljuk?

  • Minden értékesítéssel foglalkozó szakember

Hány résztvevőnek?

8 - 12

Mennyi ideig tart?

1 nap

A fejlesztésnek az értékesítési célokra kell épülnie, ezért meg kell határoznunk az értékesítők kulcsviselkedéseit, melyek nélkül ezen célok nem teljesülnek.

Programunk jellemzően egy átfogó értékesítés fejlesztő programra részeként szokott megvalósulni. A Értékesítési workshop keretein belül három dimenziót vázolunk fel a résztvevőknek, amelyek mentén bármely értékesítési szituáció jellemezhető, megjelenéséből fakadóan ezt Sales Mandalának nevezzük. A rendeszer alapján megvizsgáljuk, mely értékesítési helyzetek relevánsak a célcsoport munkája során, és ezeknek a szituációknak a hatékonyságát és az azt befolyásoló tényezőket vizsgáljuk meg. A workshop lehetővé teszi annak megállapítását, hogy a szükséges tényezők közül mi az, ami rendelkezésre áll és mire lenne még szükség a sikerhez.

A szituatív sales modell alapján a résztvevők meghatározzák a találkozási pontokat az értékesítés során, és megismerik azok fontosságát a saját és a vállalat működése szempontjából. Megismerik a sikerre vezető értékesítési működést, illetve az ehhez szükséges készségeket, amelyeket a későbbiekben fejleszteniük kell. Ezen felül, a résztvevők még jobban megértik az ügyfeleik elvárásait, a rejtett igények felszínre hozásának hátterét és az ügyfelek elvárásainak meghaladásának fontosságát.

A program végére a résztvevők képesek lesznek

  • értékesítési helyzetek beazonosítására
  • a Sales Mandala testre szabására és alkalmazására
  • priorizálni a értékesítési helyzeteit
  • megérteni az ügyfelek elvárásait
  • kialakítani a megfelelő értékesítési folyamatot a vállalati elvárásoknak megfelelően
  • pontosan megérteni a ügyfeleit

Témák

  • Ügyfél elvárások
  • A szituatív értékesítési modell
  • A értékesítési helyzeteinek definiálása
  • Viselkedési minták kialakítása az ügyfelek elvárásainek meghaladása érdekében
  • Az értékesítési folyamat kidolgozása/megértése

Segítségre van szükséged Szituatív értékesítési workshop témában?

Beszéljük meg, hogy mi az ideális megoldás számodra! Add meg adataidat és hamarosan megkeresünk!

Kapcsolódó megoldások