Bezárás
 Bezárás

DEVELOR Tanácsadó Zrt.

Mutasd az összes elérhetőséget!
Magazine  

Szolgáltatásaink és megoldásaink között található

  • Megoldásaink közötti kereséshez gépelj be minimum 3 karaktert.
Keress szolgáltatásaink között!

Forrásaink közt található

  • Cikkeink közötti kereséshez gépelj be minimum 3 karaktert.
Fedezd fel tartalmainkat!
  Lépj kapcsolatba velünk!

Kinek javasoljuk?

  • Ügyfélszolgálati és Műszaki Támogató szakemberek

Hány résztvevőnek?

8 - 12

Mennyi ideig tart?

2 nap

  • Személyes tréning
  • Virtuális tréning

Gyakran az értékesítők vagy ügyfélszolgálati munkatársak munkáját akadályozzák a szigorú szabályok, valamint a megszokott viselkedési minták, és az esetek többségében ennek nincsenek a tudatában. Számukra a kihívás az, hogy felismerjék a kereszt- és a többletértékesítési helyzeteket, és megragadják az eladás lehetőséget. Ehhez hozzáállásuk megváltoztatására és új értékesítési technikák elasajátítására van szükség, hogy komfortosabban érezzék magukat ebben a helyzetben.

A program bemutatja a sikeres értékesítési módszereket és kommunikációs technikákat; egy követhető, logikus kommunikációs folyamatot épít fel, amelyben az ügyfél hozzáállása megváltozik és a nincs igény állapotából eljut egy új termék megvásárlásának vagy szolgáltatás igénybevételének szándékáig.

Transactional cross-selling

GYAKORLATI MEGKÖZELÍTÉSEKEN és a (vállalat) specifikus helyzetgyakorlatokon keresztül a résztvevők megtanulják tudatosan vezetni az ügyfelet abban az irányba, amely végső soron magasabb árbevételhez, a magasabb szintű ügyfélélményhez vezet.

A program végére a résztvevők képesek lesznek

  • felismerni a különböző vevői magatartásokat
  • kiválasztani a megfelelő értékesítői viselkedést
  • felismerni és kihasználni a keresztértékesítési lehetőséget
  • ügyféltípusokhoz igazítot áttekintést nyújtani
  • meggyőzően ismertetni a [cégnév] termékeit / szolgáltatásait
  • megtalálni a kifogások okait és azokat megfelelően kezelni

Témák

  • A vásárlói gondolkodásmód, ügyfél-tipológia
  • A keresztértékesítési folyamat
  • Az előzetes kérdésfeltevés és próba ajánlat
  • Áttekintés, mint kommunikációs technika
  • Igényfelmérés ügyfélszolgálati környezetben
  • Az elkötelezettség megszerzésének módszertana
  • A (cégnév) termékeinek, szolgáltatásainak bemutatása személyes előnyök alapján
  • Az értékesítési gátak lebontása: kifogáskezelés, ellenvetéskezelés

Segítségre van szükséged Tranzakcionális keresztértékesítés témában?

Beszéljük meg, hogy mi az ideális megoldás számodra! Add meg adataidat és hamarosan megkeresünk!

Kapcsolódó megoldások