Együtt az ügyfélélmény vezető szolgáltatói!

“Az ügyfélélmény az új marketing!” – Steve Cannon a Mercedes Benz USA vezetőjének szavait idézve indította el Szabó Csaba, a DEVELOR Zrt. vezérigazgatója az 5. Országos Ügyfélélmény Kutatás eredményeit összefoglaló gálát 2017. november 7-én a Budadvári Hiltonban.

A kutatás nemcsak azért egyedülálló, mert immáron ötödik alkalommal került lebonyolításra, hanem azért is, mert ez a téma egyetlen hazai átfogó, szektorfüggetlen felmérése. A rendezvényen hagyományainkhoz híven 60 hazai nagyvállalat vezetői, üzleti döntéshozói vettek részt, akik maguk is részesei voltak a kutatásnak. Az eredmények és a tendenciák összefoglaló prezentációja után, melyet Duránszkai Gábortól, a kutatást vezető Momentor ügyvezetőjétől hallhattunk, egy rendkívül érdekes kerekasztal beszélgetés következett. Ennek során 3 nagyvállalat ügyfélélményért felelős vezetője (Buday Bence – Vodafone Zrt., Csikós Dániel – Generáli Biztosító Zrt. és Hanyecz Andrea –  Budapest Bank Zrt.) osztotta meg velünk a saját szervezetükben tapasztalt kihívásokat és egyedi megoldásaikat. Pozvai Zsolt, a DEVELOR International vezérigazgatója zárta a programot, aki az ügyfélélmény fejlesztés terén tapasztalt legfontosabb buktatókra hívta fel a figyelmet. A kutatás főbb eredményei a szélesebb közönség számára is elérhetőek lesznek a következő napokban, kövessen minket a LinkedIn és Facebook oldalunkon!