Nézd az ügyfeled szemüvegén keresztül a világot!


Te mikor érezted utoljára, hogy figyelnek Rád? Amikor úgy érezted meghaladták az elvárásaidat és érzelmileg megérintettek a termék vagy szolgáltatás vásárlásakor?

Stremeny Gábor, a DEVELOR üzletfejlesztési igazgatója arról beszélt, hogy ami igazán érzelmeket vált ki belőlünk, az az emberi viselkedés.  Noha néha nehéz az ügyfél szemüvegén keresztül nézni a világot, az Ügyfélélmény kutatás során bebizonyosodott, hogy érdemes ezzel továbbra is foglalkozni.

2017-ben ötödik alkalommal készítette el átfogó országos reprezentatív kutatását a DEVELOR Zrt. A vállalat az ügyfélélmény stratégia implementációjának, az emberi tranzakciók és kapcsolódó folyamatok fejlesztésének és az operatív vezetői rendszerek kialakításnak specialistája, kiemelt tekintettel a front-office munkatársak képzésére és az elkötelezettség fejlesztésére.

Forrás: https://hirtv.hu/reggelijarat/vezetnek-a-biztositok-es-a-kisboltok-2451409