Adathalmaz, aminek lelke van – storytelling az üzleti életben


A történetmesélés időtlen idők óta az emberek legfőbb kommunikációs eszköze, amely emocionális szinten köti össze a hallgatóságot a mesélővel. A The Seminars Üzleti Szemináriumok szervezésében Csirmaz Nándor senior trainer kollégánk Debrecenben adott betekintést az üzleti történetmesélés titkaiba az érdeklődők számára.

A programra érkezett on-line marketing szakember, aki a szövegírásban tervezi hasznosítani a tanultakat, HR tanácsadó, aki az előadói hatékonyságát tervezi fejleszteni a storytelling segítségével,  területi értékesítési képviselő, aki a partnerekkel való együttműködés fejlesztésében, vezető, aki a változásokkal szembeni nyitottság megteremtésére vagy fodrász, aki az értékesítésben tervezi hasznosítani a tanultakat.

Mint ahogy ezekből a példákból is látszik, a történetmesélés igen sok helyzetben hasznosítható. Hiszen az érvelés ellenérvet, ellenállást szül, míg a történet felkelti a figyelmet, emlékezetes, változást okoz a hallgatók gondolkodásmódjában és viselkedésében. Az évezredes gyakorlat kiválóan működik a modern kor üzleti környezetében is.

További részleteket a DEVELOR Storyselling tréningjéről ITT olvashat.