Keressük az ország legjobb ügyfélélmény projektjét!


NPS, ügyfél megtartás vagy keresztértékesítési mutató növelése? Önök milyen mérhető eredményeket értek el az ügyfélélmény fejlesztése terén? Ossza meg történetét és nyerje el Magyarország „Legjobb Ügyfélélmény Projekt 2018” címét! Csatlakozzon Ön is azokhoz az európai és közép-kelet-európai szervezetekhez, akiknek az elmúlt évek során sikerült ezt a címet elnyerniük (Raiffeisen Bank International, Magyar Telekom, K&H Bank, Vodafone, Volia, Zichy Park Hotel)!

Mutassa be egy az ügyfélélmény javítása érdekében végrehajtott sikeres projektjét egy egyszerű formanyomtatvány kitöltésével! A Díjért Ön is pályázhat, ha 2018-ben valamely úttörő kezdeményezéseket tett szervezete ügyfélélményének javítása érdekében. Az Értékelő Bizottság tagjai, Magyarország vezető vállalatainak döntéshozói, értékelik a projekteket és személyes vagy telefonos interjú segítségével választják ki a győzteseket. Az elbírálás fő szempontjai: innováció, mérhető eredmények, a szervezet bevonása és a fenntarthatóság. Pályázati határidő: 2018. október 26.

A pályázathoz szükséges nevezési űrlapot ITT találja. Pályázatát legkésőbb 2018. október 26-ig jutassa el a cxaward@develor.com e-mail címre.

A díjat ünnepélyes keretek között 2018. novemberében  rendezett gála eseményen adjuk át, melyen bemutatásra kerülnek a 2018-es Országos Ügyfélélmény Kutatás előzetes eredményei is.