Hatékony értékesítés a változó piaci trendek mellett 


Az ügyféligények és a piac változásával az addig sikeres értékesítői gyakorlat elavulttá, túlhaladottá válik, ám az értékesítő munkatársak ritkán látják be, hogy rutinjaikon változtatni kellene. Hogyan lehet mégis elérni, hogy az értékesítők alkalmazkodjanak az új helyzethez? Tréninggel ez megoldható?

A válasz az, hogy önmagában a tréning nem elég. Első lépésként a sales stratégiát, illetve az értékesítést támogató folyamatokat kell az új trendnek megfelelően megtervezni, átalakítani. Az értékesítők új technikákat csak úgy tudnak alkalmazni, ha a szervezet rendszerei, folyamatai ezt támogatják. Ha mindez a helyére került, a stratégiából derivált új értékesítési viselkedésekre összeállított tréninggel biztosíthatjuk az értékesítő munkatársak tartós viselkedésváltozását és hosszú távú hatékonyságát.  Ezek voltak a legfontosabb üzenetei Stremeny Gábor üzletfejlesztési igazgatónk előadásának a Piac & Profit Értékesítési trendek 2019 konferencián.