Tévhitek és csapdák a munkavállalói élményről #1


A munkavállalói élmény egy kommunikációs gyakorlat. Ez egy gyakori téves hiedelem vezetők és HR-esek körében, melyből hibás fejlesztési stratégia következik. Az elkötelezettség fejlesztés elsősorban nem egy külső vagy belső kommunikációs feladat, hanem a munkatársak által a mindennapokban megélt elkötelezettségi faktorok fejlesztése. Természetesen a belső kommunikációnak fontos szerepe van a fejlesztési lépések bevezetésénél, az előrelépés, az eredmények bemutatásában, hiszen a haladás a legjobb motivátor. Az elkötelezettség fejlesztése során olyan intézkedésekre van szükség, melyek egyszerre a munkatársak által megélt elkötelezettségre hatnak, másrészt jól kommunikálhatók a szervezeten belül.

Ha többet szeretnél megtudni a tipikus csapdák elkerüléséről, csatlakozz hozzánk a február 21-i DEVELOR Employee Experience MasterClass-on!

Jelentkezés ITT.