Tévhitek és csapdák a munkavállalói élményről #3


A munkavállalói élmény fejlesztéséért csak a HR és a felsővezetés tehet. Gyakori meggyőződés, hogy az elkötelezettség fejlesztése a HR és a felsővezetés feladata, csak ők képesek ezen a területen előrelépést elérni. A munkavállalói élmény fejlesztés csak akkor lehet sikeres, ha a cég valamennyi munkatársa megérti, hogy ők is felelősek a saját motivációjukért és elkötelezettségükért, valamint a közép- és alsó szintű vezetők is aktív szerepet vállalnak az elkötelezettség aktív fejlesztésében a saját csapatukban. Egy elkötelezettség fejlesztés csak a teljes szervezet tudatos bevonása mellett lehet sikeres, nem lehet a HR és a felsővezetés elszigetelt projektje.

Ha többet szeretnél megtudni a tipikus csapdák elkerüléséről, csatlakozz hozzánk a február 21-i DEVELOR Employee Experience MasterClass-on!

Jelentkezés ITT.