Bezárás
 Bezárás

DEVELOR Tanácsadó Zrt.

Mutasd az összes elérhetőséget!
Ismét indul a Strategic HR Skills!
Magazine  

Szolgáltatásaink és megoldásaink között található

  • Megoldásaink közötti kereséshez gépelj be minimum 3 karaktert.
Keress szolgáltatásaink között!

Forrásaink közt található

  • Cikkeink közötti kereséshez gépelj be minimum 3 karaktert.
Fedezd fel tartalmainkat!
  Lépj kapcsolatba velünk!
Bevonzani, megtartani és elkötelezni

A bevonzás-megtartás-elkötelezés háromszög változhatnak, de a magasan elkötelezett munkaerő továbbra is megkülönböztető tényező lesz a piacon. A világjárvány által vezérelt gyors és nagymértékű munkaerő-piaci változás megváltoztatta az erőviszonyokat. A cégvezetésnek a HR-rel együttműködve tudatosan reagálnia kell a munkaerő piaci versenyelőny biztosítása érdekében.

Munkavállalói élménnyel kapcsolatos szolgáltatásaink magukban foglalják a jelenlegi helyzet különböző szempontból történő értékelését. A munkavállalói életút létrehozása és felülvizsgálata segít alkalmazkodni a mai jelentős változásokhoz. Különös figyelmet fordítunk arra, hogy a menedzsment képessé váljon a fejlesztések gyakorlatba ültetésére.

Tapasztalat 1

Középpontban a Munkáltatói márkaígéret

Munkavállalói élmény szolgáltatásaink erős munkáltatói márkát, vonzó környezetet és kultúrát teremtenek a jelöltek és munkatérsak teljes életciklusán keresztül. Folyamatunk a munkavállalók és a jelöltek igényeinek megértésével kezdődik.

Olyan munkavállalói típusokat (persona) tervezünk, amelyek felhasználhatók a munkáltatói márkaígéret (employee value proposition, EVP) megtervezéséhez. Az EVP vonzó és megkülönböztető a meglévő és a jövőbeli munkatársak számára. Ez a szakasz a munkavállalói típusok leírásával és a kapcsolódó EVP-k bemutatásával, jóváhagyásával fejeződik be.

Tapasztalat 2

A munkavállalói életút feltérképezése

Tisztában vagy a jelöltek és a munkatársak elvárásaival, céljaival és frusztrációival? Ha nem – vagy ha tudsz róla, de nem teszel semmit ennek alapján, akkor a fluktuáció nem javítható jelentősen. A fentiek értékelésének legjobb módja a munkavállalói életút tervezés (employee journey mapping). Ez egy teljes életciklust felölelő áttekintés a munkatársak tapasztalatairól – az előző munkával való elégedetlenség tudatosításától kezdve az új vállalattól való kilépésig.

A munkatársi életút fázisainak és jelentős érintkezési pontjainak folyamatos fejlesztése a legjobb módja annak, hogy vonzó és elkötelező munkahelyet teremts. A folyamat a munkáltatói márka közös létrehozásával és a vállalat pozicionálásának meghatározásával fejezhető be. Nemzetközi szervezetek esetén a globális pozicionálás meghatározására is kiterjedhet a projekt, amely ún. ernyőmárkaként szolgál.

Tapasztalat 3

Tartsd rajta a szemed a megvalósítási folyamatokon

Kipróbált és tesztelt folyamatunk teljes mértékben az adott vállalatra szabjuk, belső és külső fókusszal, ezáltal nemcsak a toborzási tevékenységeket, hanem az alkalmazottak megtartását és elkötelezettségét is vizsgáljuk. Részvételünk megtakarítja a vállalat HR-költségeit és növeli a toborzási marketing hatékonyságát is. Feladatunk az egész folyamat megtervezése és megkönnyítése a HR, a marketing és a kommunikáció aktív bevonásával.

A projekt záródokumentuma egy gyakorlati munkaadói márkakönyv. Támogatjuk az ideális munkavállalói út megvalósítását is az átalakulás fenntarthatósága érdekében. A vezetők képzése egy vonzó környezet kialakításáról lehetővé teszi számukra a legnagyobb hatású eszközkészlet használatát.

Kapcsolódó cikkek

Segítségre van szükséged Munkavállalói Élmény témában?

Beszéljük meg, hogy mi az ideális megoldás számodra! Add meg adataidat és hamarosan megkeresünk!