Bezárás
 Bezárás

DEVELOR Tanácsadó Zrt.

Mutasd az összes elérhetőséget!
Ismét indul a Strategic HR Skills!
Magazine  

Szolgáltatásaink és megoldásaink között található

  • Megoldásaink közötti kereséshez gépelj be minimum 3 karaktert.
Keress szolgáltatásaink között!

Forrásaink közt található

  • Cikkeink közötti kereséshez gépelj be minimum 3 karaktert.
Fedezd fel tartalmainkat!
  Lépj kapcsolatba velünk!
Az eladás ahogyan volt, már a múlté

A Covid-19 hatására bizonyos szokások gyökeresen megváltoztak; az orvosok felfedezték, hogy nem szükséges személyesen találkozniuk az orvoslátogatókkal, a kiskereskedelmi üzletek vezetői kényelmesen rendelnek online. Az értékesítési szervezeteknek új módszereket kell kialakítaniuk az ügyfelek megközelítésére, és újra kell hangolniuk az értékesítők viselkedését ezen interakciók során.

Az online találkozók természetükben különböznek a fizikai találkozóktól. Bár néhány korábbi gyakorlat még működhet, az ügyfelek elvárásai szinte minden iparágban nőttek. A fejlődéshez az értékesítőknek először meg kell változtatniuk gondolkodásmódjukat a "szokásos üzleti modellre való visszatérés” helyett „a világ új, alkalmazkodjunk” megközelítésre. Ezután a bizalom kiépítéséhez, a vásárlói igények felméréséhez és a termék vagy a megoldás bemutatásához szükséges képességeik frissíthetők az új környezetnek megfelelően.

Tapasztalat 1

Kevesebb idő a bizalomépítésre

Ma – függetlenül attól, hogy személyesen vagy online találkozunk – a bizalom kiépítésének lehetőségei korlátozottak. Az online kommunikáció és a pandémia miatti távolságtartás is korlátozza, hogy jó benyomást kelthessünk. A bizonytalan jövő óvatosabbá és határozatlanabbá teszi a vásárlókat.

Ebben a helyzetben a korábban talán elhanyagolt értékesítési készségeket meg kell erősíteni. Most fontosabb, hogy az értékesítő tudatosan alkalmazkodjon az ügyfélhez, hogy bizalmi kapcsolatot legyen képes kialakítani, strukturált módon felkészüljön minden interakcióra, hogy meghaladja az elvárásokat. Az értékesítők fejlesztése a megfelelő gondolkodásmód kialakításával kezdődik, így készek elfogadni, hogy változtatásra van szükség. Ezután bevált, hatékony értékesítői rutinokkal ismertetjük meg őket, és új módszerekkel, amelyek alkalmazkodnak megváltozott körülményekhez. A tanultak kipróbálására is lehetőséget adunk, saját üzleti gyakorlatukból vett példákon, kihívásokon keresztül.

Tapasztalat 2

Az eladás több, mint a rendelés felvétele

Az online irányba történő egyre nagyobb elmozdulás az alapos igényfelmérés eredményét csökkenti. Ma már öt kattintással rendelhetsz egy Teslát. Az ügyfelek azzal a hamis érzettel szembesülnek, hogy szakértővel való konzultáció nélkül a döntés ugyanolyan jól megalapozott és az igényeiknek megfelelő, mint korábban.

Az értékesítés fő kihívása ennek következtében annak bizonyítása, hogy a vevőnek szakértői szerepben lévő értékesítőre van szüksége. Ez pedig erősíti annak igényét, hogy az értékesítőket megbízható, szakképzett tanácsadóvá képezzük. Ezért a DEVELOR a sales programok során az értékesítési szerepek megértésére összpontosít.

Tapasztalat 3

Az interakció élmény

A „mindent megrendelhetek online” hamis érzete a személyes ügyfélélmény fontosságát is megkérdőjelezi. Ennek eredményeként a vállalat vagy teljes mértékben online működésre áll át, vagy a legjobb értékesítési és ügyfélélményt kell nyújtania a túléléshez.

Az ügyfélút vizsgálata az új valóságban, a kritikus személyes interakciók megerősítő tréningje és a megfelelő végrehajtás biztosítása kritikus fontosságú azoknak a vállalatoknak, amelyek maximalizálni akarják a személyes interakció értékét a sales folyamatban. Az értékesítés fejlesztés fókuszában nálunk továbbra is az ügyfál elvárások célzott meghaladása áll sikeres kommunikációs minták révén.

Megoldásaink értékesítés témában

Kapcsolódó cikkek

Segítségre van szükséged Értékesítés témában?

Beszéljük meg, hogy mi az ideális megoldás számodra! Add meg adataidat és hamarosan megkeresünk!