Bezárás    

    DEVELOR Tanácsadó Zrt. 1074 Budapest, Rákóczi út 70-72. Cégjegyzékszám: 01-10-045069

    Mutasd az összes elérhetőséget!
    Lépj kapcsolatba velünk!    
    • Attitűdformálás
    • Vezetés és Menedzsment
    • Ügyfélszolgálat, Értékesítés és Tárgyalástechnika
    • Személyes hatékonyság és Kommunikáció
    • Csapatépítés és Együttműködés
    • Felmérés és Diagnosztika
    • HR tanácsadás és coaching
    • Szolgáltatások
    Személyes tréning

    Diversity & Inclusion

    Játék alapú tréning

    VUCA Mindset

    Személyes tréning

    Digital mindset

    Virtuális tréning

    Munkabiztonsági attitűd

    Személyes tréning

    Growth mindset

    Személyes tréning

    Vezetői Bátorság

    Személyes tréning

    AI mindset workshop

    Szolgáltatásaink és megoldásaink között található

    • Megoldásaink közötti kereséshez gépelj be minimum 3 karaktert.
    Keress szolgáltatásaink között!

    Forrásaink közt található

    • Cikkeink közötti kereséshez gépelj be minimum 3 karaktert.
    Fedezd fel tartalmainkat!

    Kinek javasoljuk?

    • B2B Értékesítéssel foglalkozók

    Hány résztvevőnek?

    8 - 12

    Mennyi ideig tart?

    2 nap

    Értékesítés és ügyfélélmény (CX)
    • Személyes tréning
    • Virtuális tréning

    Az értékesítéshez szükséges kutatómunkához sok türelem és kitartás szükséges. Az értékesítők nem csak számos elutasítást és kifogást kapnak, de hosszú az értékesítési átfutási idő és mindig a megfelelő helyen kell lenniük a megfelelő időben.

    A titok kulcsa az ideális viselkedésben rejlik, amely adott szervezetnél többekre gyakorol hatást és amely biztosítja az üzletek lezárását.

    A tréning célja, hogy az értékesítők megértsék a szervezetek miként hozzák meg vásárlási döntéseiket és ennek megfelelően építhessék fel győztes értékesítési stratégiájukat. A tanfolyam bemutatja mindazokat a folyamatokat, tevékenységeket, értékesítési célokat, viselkedéseket adott helyzetekben, amelyek hozzásegítik az értékesítőket munkájuk sikeréhez.

    Research-based acquisition

    A Kutatás-alapú Akvizíció tréning résztvevői megismerik a vásárlási folyamatot és annak szakaszait, az üzletek sikeres lezárásához szükséges ideális viselkedést. Felismerik, hogy egy szervezeten belül több ember, akár indirekt módon, de részt vesz a döntés meghozatalában különböző mértékű felelősséggel és érdekeltséggel, melyeket az értékesítőknek pontosan ismerniük kell.

    A program végére a résztvevők képesek lesznek

    • megérteni a vásárlói ciklusok jelentőségét; alkalmazkodni ehhez cselekvéseikkel annak érdekében, hogy az ügyfél a kedvező döntési szakasz felé mozduljon el
    • azonosítani a szervezetben a döntéshozókat, feltárni az ő motivációikat és ehhez igazodóan testre szabni a a termék / megoldás bemutatását
    • kutatást végezni olyan ismert vagy rejtett igények után, amelyek az értékesíteni kívánt megoldással megválaszolhatók
    • megtervezni a nyertes kapcsolatfelvételi stratégiát és személyre szabott e-maileket írni az emlékezetes első benyomás érdekében
    • felkészülni – testreszabott módon – az első benyomást jelentő telefonhívásra
    • alapos felkészüléssel, akár váratlan tényeket is hozva, elérni, hogy az első találkozó emlékezetes maradjon, elnyerje az ügyfelek bizalmát, hiteles legyen

    Témák

    • A visszautasítás 3 oka
    • A vásárlói ciklus – mikor vásárolunk?
    • A döntéshozók
    • A Kutatás-alapú Akvizíció folyamata
    • Kapcsolatépítési technikák és stratégiák
    • A Horog, a megfelelő ok a kapcsolatfelvételhez
    • Vállalatra szabott akvizíciós és tervezési stratégiák
    • Találkozási alkalom létrehozása
    • A vállalat számára kialakított szituációs gyakorlatok, élő telefonhívások a vállalat potenciális ügyfeleivel

    Segítségre van szükséged Aktív értékesítés - kutatás alapú akvizíció témában?

    Beszéljük meg, hogy mi az ideális megoldás számodra! Add meg adataidat és hamarosan megkeresünk!

      Kapcsolódó megoldások