Bezárás
 Bezárás

DEVELOR Tanácsadó Zrt.

    Mutasd az összes elérhetőséget!
    Magazine  

    Szolgáltatásaink és megoldásaink között található

    • Megoldásaink közötti kereséshez gépelj be minimum 3 karaktert.
    Keress szolgáltatásaink között!

    Forrásaink közt található

    • Cikkeink közötti kereséshez gépelj be minimum 3 karaktert.
    Fedezd fel tartalmainkat!
      Lépj kapcsolatba velünk!

    Kinek javasoljuk?

    • Vezetők, akik mindennapos kommunikációt folytatnak ügyfelekkel is

    Hány résztvevőnek?

    8 - 12

    Mennyi ideig tart?

    2 nap

    • Személyes tréning
    • Virtuális tréning

    Kritikus helyzetekben lehet segítségünkre az asszertív kommunikáció. Helyes alkalmazása során határozottan kiállunk magunkért és az érdekeinkért úgy, hogy mindeközben figyelünk a másik fél érdekeire és céljaira is.

    Hiszünk abban, hogy az élet sokkal összetettebb és változatosabb annál, mint hogy mindig asszertív stílust kellene alkalmazni. A mi megközelítésünkben, az asszertív kommunikáció egy választás.

    Alkalmazása helyzetfüggő és nem ráerőltethető minden szituációra, ugyanakkor, a legjobb választás kiélezett beszélgetések esetében.

    Assertive communication - Critical conversations

    A PROGRAM MODULÁRIS FELÉPÍTÉSŰ, mely maximálisan illeszkedik a célcsoport igényeihez és a munkahelyi helyzeteikhez.

    A PROGRAM ELSŐ RÉSZE az asszertivitás alapelveire összpontosít és betekintést enged azokba a gondolkodásmintákba (én-állapotokba), amelyek viselkedésünk hátterében állnak. A résztvevők megismerhetik az alapvető asszertív kommunikációs technikákat, amelyeket a mindennapi helyzetekben is alkalmazni tudnak: hogyan viselkedjünk asszertíven, hogyan kezeljük az agresszivitást vagy a passzivitást asszertív technikákkal.

    Az asszertív szemlélet megismerésén kívül a PROGRAM MÁSODIK FELÉBEN olyan kifejezetten nehéz helyzeteket gyakorlunk, amellyekel a résztvevők szembesülhetnek munkájuk során.

    A tréning céljai

    • begyakorolják a magabiztos kommunikáció módszerét
    • képesek lesznek elvárásaikat világosan, tömören és magabiztos módon megfogalmazni
    • képesek lesznek partneri viszonyt kialakítani nehéz kommunikációs helyzetekben
    • megtanulnak és gyakorolnak több olyan kommunikációs technikát, amelyek a kiélezett beszélgetések során hasznosak

    Témák

    • Az asszertivitás alapjai
      • Az asszertivitás fogalma és háttere
      • Az én-állapotok megértése – szemléletmód a viselkedés mögött
      • Mikor és miért legyünk asszertívak?
      • Hogyan legyünk asszertívak – alapelvek és technikák
    • Kiélezett helyzetek
      • Visszajelzés adása és fogadása
      • Asszertív „nem”
      • A rossz hír átadása és kezelése
      • Asszertív panaszkezelés
      • Asszertív konfliktuskezelés
    • Haladó technikák

    Segítségre van szükséged Asszertivitás kiélezett helyzetekben témában?

    Beszéljük meg, hogy mi az ideális megoldás számodra! Add meg adataidat és hamarosan megkeresünk!

      Kapcsolódó megoldások