- Személyes tréning
- Virtuális tréning
8 - 12
1 nap
Megvizsgáljuk az értékesítő és az ügyfél közötti bizalom típusait, majd kidolgozzuk az iparág típusától és jellegzetességétől függő bizalmi stratégiát. A tréning során a Develor Kapcsolati Háromszög Modelljével dolgozunk, amely egy egyedülálló eszköz annak meghatározására, hogy az értékesítők miként fogják megteremteni a bizalmat és növelik az üzletkötés esélyét.
A stratégia kialakítása után a kurzus számos technikán és valós alkalmazáson megy keresztül. A technikák közé tartoznik a kedvező első benyomás kialakításának módjai és az elfogadottság és „szerethetőség” növelésének megoldásai, valamint az értékesítő viselkedésének igazítása az ügyfél viselkedéséhez annak preferenciái és Robert Cialdini modellje alapján. A program második részében az értékesítési attitűddel foglalkozunk, és azzal, hogy miként tudjuk módszeresen meghaladni az az ügyfelek elvárásait.
A tréning különlegessége annak felismertetésében áll, hogy a bizalomépítésnek nem egyetlen módja létezik. Az iparágtől és a szervezet értékesítési stratégiájától függően az értékesítőknek meg kell határozniuk a bizalomépítés és a hitelesség megteremtésének módjait. A testreszabott szituációs gyakorlatok segítenek a résztvevőknek felismerni, hogy az ügyfél mely típusú bizalmat részesíti előnyben, ami sikeres értékesítési eredményhez vezet.
A képzés végére a résztvevők képesek lesznek:
Témák:
Beszéljük meg, hogy mi az ideális megoldás számodra! Add meg adataidat és hamarosan megkeresünk!