Bezárás
 Bezárás

DEVELOR Tanácsadó Zrt.

    Mutasd az összes elérhetőséget!
    Magazine  

    Szolgáltatásaink és megoldásaink között található

    • Megoldásaink közötti kereséshez gépelj be minimum 3 karaktert.
    Keress szolgáltatásaink között!

    Forrásaink közt található

    • Cikkeink közötti kereséshez gépelj be minimum 3 karaktert.
    Fedezd fel tartalmainkat!
      Lépj kapcsolatba velünk!

    Kinek javasoljuk?

    • Értékesítők
    • A belső / külső ügyfelekkel foglalkozó vezetők és munkatársak

    Hány résztvevőnek?

    8 - 12

    Mennyi ideig tart?

    1 nap

    Értékesítés és ügyfélélmény (CX)
    • Személyes tréning
    • Virtuális tréning

    Megvizsgáljuk az értékesítő és az ügyfél közötti bizalom típusait, majd kidolgozzuk az iparág típusától és jellegzetességétől függő bizalmi stratégiát. A tréning során a Develor Kapcsolati Háromszög Modelljével dolgozunk, amely egy egyedülálló eszköz annak meghatározására, hogy az értékesítők miként fogják megteremteni a bizalmat és növelik az üzletkötés esélyét.

    A stratégia kialakítása után a kurzus számos technikán és valós alkalmazáson megy keresztül. A technikák közé tartoznik a kedvező első benyomás kialakításának módjai és az elfogadottság és “szerethetőség” növelésének megoldásai, valamint az értékesítő viselkedésének igazítása az ügyfél viselkedéséhez annak preferenciái és Robert Cialdini modellje alapján. A program második részében az értékesítési attitűddel foglalkozunk, és azzal, hogy miként tudjuk módszeresen meghaladni az az ügyfelek elvárásait.

    Trust-based relationship building

    A tréning különlegessége annak felismertetésében áll, hogy a bizalomépítésnek nem egyetlen módja létezik. Az iparágtől és a szervezet értékesítési stratégiájától függően az értékesítőknek meg kell határozniuk a bizalomépítés és a hitelesség megteremtésének módjait. A testreszabott szituációs gyakorlatok segítenek a résztvevőknek felismerni, hogy az ügyfél mely típusú bizalmat részesíti előnyben, ami sikeres értékesítési eredményhez vezet.

    A képzés végére a résztvevők képesek lesznek:

    • megismerni a vásárlás előfeltételeit
    • felismerni a bizalom típusait, amelyek az értékesítő és az ügyfél között létrejöhet
    • meghatározni a bizalmi stratégiát a Develor Kapcsolati Háromszög modell segítségével
    • az ügyfél típusa alapján az értékesítői viselkedés módosítása
    • meghatározni értékesítési lábnyomát
    • hatással lenni az ügyfelekre
    • kedvező első benyomás gyakorlására

    Témák:

    • Az értékesítés előfeltételei
    • Értékesítési folyamat áttekintése
    • Értékesítési lábnyom
    • A bizalom típusai – A Develor Kapcsolati Háromszög Modellje
    • A “Bakkal Attitűd”
    • A befolyásolás 6 alapelve
    • Értékesítés és randizás analógia
    • Hogyan lehet pozitív első benyomást kelteni
    • Hasznos tippek
    • Ügyfél tipológia

    Segítségre van szükséged Bizalomalapú Kapcsolatépítés témában?

    Beszéljük meg, hogy mi az ideális megoldás számodra! Add meg adataidat és hamarosan megkeresünk!

      Kapcsolódó megoldások