Bezárás
 Bezárás

DEVELOR Tanácsadó Zrt.

    Mutasd az összes elérhetőséget!
    Magazine  

    Szolgáltatásaink és megoldásaink között található

    • Megoldásaink közötti kereséshez gépelj be minimum 3 karaktert.
    Keress szolgáltatásaink között!

    Forrásaink közt található

    • Cikkeink közötti kereséshez gépelj be minimum 3 karaktert.
    Fedezd fel tartalmainkat!
      Lépj kapcsolatba velünk!

    Kinek javasoljuk?

    • HR szakemberek

    Hány résztvevőnek?

    6 - 8

    Mennyi ideig tart?

    4 - 6 nap

    • Virtuális tréning
    • Személyes tréning

    A képzés végső célja az, hogy elérje az attitűd megváltozását, és ezáltal a résztvevőket új készségek elsajátítására és új viselkedési rutinok kialakítására késztesse. Mint minden változást, számolnunk kell bizonyos nyilt vagy rejtett ellenállással és a készségesség különböző szintjeivel, amelyeket kezelnünk kell. Olyan tanulási környezet létrehozása, melyben könnyen és elkötelezetten lehet tanulni, az művészet.

    Annak érdekében, hogy a trénerek rendelkezzenek a szükséges készségekkel, kidolgoztunk egy komplex képzési programot, amelyben résztvevőink megtanulják és alkalmazzák az eredményes technikákat az információk élvezetes és emlékezetes módon történő bemutatására. Megtanulják, hogyan kell kezelni a résztvevőket, megismertetjük velük a különféle tanulási stílusokat, valamint elsajátítják az inspiráló tanulókörnyezet kialakításának módszerét.

    Ebben az átfogó fejlesztési folyamatban az egymásra épülő modulok az alábbi elemeket tartalmazzák:

    I. TRÉNERI ALAPOK

    Koncepcionális és gyakorlati megközelítéssel indítjuk a Develor Tréneri Akadémiát, amely olyan dolgokat fed le, mint a tréning jelentése, hogyan határozható meg a tréning minősége, milyen módon mérhető és hogyan járul hozzá a szervezet hatékonyságához. Meghatározzuk azt is, hogy melyek az tréner kompetenciái, szerepei és felelősségei.

    II. KÉPZÉSI MÓDSZEREK

    A kurzus során szisztematikusan feltárjuk azokat a módszereket, amelyek hatékonyabbá teszik a képzést, ideértve az elméleti modelleket is, mint például az interaktív prezentáció és facilitáció, valamint azok gyakorlati módszerei. Nagy hangsúlyt kap a programok megnyitása és zárása, valamint az alkalmazott elméleti modellek illesztése a különböző iparági sajátosságokhoz.

    III. RÉSZTVEVŐK KEZELÉSE

    A résztvevőket tapasztalataik és hozzállásuk alapján kategoriákba soroljuk, melynek segítségével a trénerek begyakorlhatják az eltérő résztvevői viselkedések megfelelő lereagálását. Elsajátítják és begyakorolják a tréneri fejlesztő visszajelzések szabályait és menetét.

    A program végére a résztvevők képesek lesznek

    • eredményes, jól felépített és üzenetközpontú előadásokat tartani a munkatársainak
    • a résztvevők figyelmét és energiaszintjét fenntartani a programok során
    • bevonni a közönséget, fenntartani az interakciót
    • kezelni a csoportdinamikát és a kihívást jelentő résztvevőket
    • élvezetessé tenni a tréninget és elérni a kívánt hatást, eredményeket

    I. Tréneri alapok

    • A tréner szerepe
    • Kommunikációs készségek
    • Alapvető képzési módszertan

    II. Képzési módszertan

    • A tréning felépítése
    • Felkészülés
    • A figyelem felkeltése és megtartása
    • Hatásos kezdés
    • A képzési modulok típusai és folyamata
    • Feladatok kiadása
    • Helyzetgyakorlatok levezetése

    III. Résztvevők kezelése

    • A résztvevők típusai
    • Különböző típusú résztvevők kezelése
    • Az elköteleződés és bevonódás elérése
    • Csapatdinamika
    • Tréneri visszajelzések

    Segítségre van szükséged Develor Training Academy (TTT) témában?

    Beszéljük meg, hogy mi az ideális megoldás számodra! Add meg adataidat és hamarosan megkeresünk!

      Kapcsolódó megoldások