Bezárás
 Bezárás

DEVELOR Tanácsadó Zrt.

    Mutasd az összes elérhetőséget!
    Ismét indul a Strategic HR Skills!
    Magazine  

    Szolgáltatásaink és megoldásaink között található

    • Megoldásaink közötti kereséshez gépelj be minimum 3 karaktert.
    Keress szolgáltatásaink között!

    Forrásaink közt található

    • Cikkeink közötti kereséshez gépelj be minimum 3 karaktert.
    Fedezd fel tartalmainkat!
      Lépj kapcsolatba velünk!

    Kinek javasoljuk?

    • HR és felsővezetés

    Hány résztvevőnek?

    Különböző csoportok a szervezeten belül

    Mennyi ideig tart?

    4-6 hét a munkavállalói út feltérképezéséhez (ha rendelkezésre állnak a munkavállalói profilok/persona és a munkáltatói értékígéret / EVP), 8-12 hét a munkavállalói út feltérképezéséhez (ha korábban nem volt Employer Branding projekt), 3-6 hónap a megvalósítás támogatásához (opcionális)

    A munkavállalói út tervezése egy strukturált folyamat, amely összesíti és ábrázolja a munkatársi élmény valamennyi lényeges elemét kezdve a jelölt státusztól egészen a kilépés pillanatáig. A munkavállalói út egy teljes életciklusra vonatkozó áttekintés azokról a tapasztalatokról, amelyeket egy alkalmazott / jelölt átél az aktuális munkával való elégedetlenség tudatosításától az új vállalat elhagyásáig.

    A munkavállalói út tervezése (Employee Journey Mapping) arra az élményre összpontosít, amelyet a munkavállaló szeretne megkapni a szervezettől, és amit a szervezet át akar adni a – potenciális és meglévő – munkatársainak.

    A módszer segítségével könnyedén felmérhetjük és javíthatjuk a jelenlegi működést a munkatvállalói életciklus szemszögéből. A projekt során arra a kérdésre keresünk választ, hogy: „Vonzóak és a munkatársi elkötelezettséget erősítik a munkatársakkal kapcsolatos folyamatok és gyakorlatok?” Az első szakasz a jelenlegi állapot értékelésére összpontosít, a munkatársak tapasztalatának őszinte és egyértelmű értékelésével. Ebben a szakaszban értékeljük a jelölt és a munkavállalói út 4-4 fázisát.

    A második szakasz a kívánt állapot megteremtését célozza. A gyorsan bevezethető akciók (Quick Win) és stratégiai projektek megvalósítása révén az a célunk, hogy a munkatársak számára megkülönböztető és elkötelező munkavállaói élményt nyújtsunk.

    Mint minden tanácsadói projektben, a megvalósítás jelenti itt is a valódi változást. Remek ötleteink lehetnek, amik a fiókban maradnak, vagy munkavállalói értékajánlatunkat kivételes valósággá tehetjük mindenki számára, aki a cégünknél dolgozik vagy szeretne dolgozni.

    A projekt hossza:

    • 4-6 hét a munkavállalói út feltérképezéséhez (ha rendelkezésre állnak a munkavállalói profilok/persona és a munkáltatói értékígéret / EVP)
    • 8-12 hét a munkavállalói út feltérképezéséhez (ha korábban nem volt Employer Branding projekt)
    • 3-6 hónap a megvalósítás támogatásához (opcionális)

    LEAN módszerrel dolgozunk, egy nap sem telik el felesleges tevékenységekkel. A teljes projekt 3-10 napnyi workshopot vesz igénybe a vállalat képviselőinek bevonásával. Rendelkezünk egy szabványosított, kipróbált és bevált munkavállalói út feltérképezési folyamattal, amelyet mindig teljes mértékben a vállalat sajátosságaihoz és igényeihez illesztünk.

    A munkavállalói út feltérképezése és tervezése nemcsak a toborzási tevékenységet (tehetségek vonzása), hanem a meglévő munkavállalók megtartását és elkötelezettségét is erősítik.

    Költségeket takarítunk meg és növeljük a toborzási marketing hatékonyságát.

    A projekt eredményeit újra felhasználhatjuk más vállalati egységekben, vagy kiterjeszthetjük a projekt hatáskörét más helyekre és országokra.

    Segítségre van szükséged Employee journey mapping témában?

    Beszéljük meg, hogy mi az ideális megoldás számodra! Add meg adataidat és hamarosan megkeresünk!

      Kapcsolódó megoldások