Bezárás
 Bezárás

DEVELOR Tanácsadó Zrt.

    Mutasd az összes elérhetőséget!
    Ismét indul a Strategic HR Skills!
    Magazine  

    Szolgáltatásaink és megoldásaink között található

    • Megoldásaink közötti kereséshez gépelj be minimum 3 karaktert.
    Keress szolgáltatásaink között!

    Forrásaink közt található

    • Cikkeink közötti kereséshez gépelj be minimum 3 karaktert.
    Fedezd fel tartalmainkat!
      Lépj kapcsolatba velünk!

    Kinek javasoljuk?

    • 8 - 12 fős projektcsapat (HR, kommunikáció, marketing, vezetők)
    • Top menedzsment a célok meghatározásakor és az elfogadtatásokkor

    Hány résztvevőnek?

    8 - 12

    Mennyi ideig tart?

    6 - 12 hét

    Vége a tehetségekért folytatott harcnak! Josh Bersin szerint a tehetségek nyertek. Ha nyerni akarunk a versenypiacon, akkor először a munkaerőpiacon kell nyernünk. Ehhez pedig elengedhetetlen az erős munkáltatói márka, amely nemcsak a legjobb tehetségeket vonzza, de segít elkötelezni és megtartani a meglévő munkatársakat is.

    Minden vállalat foglalkozik employer branindggel (munkáltatói márka), még akkor is, ha azt nem tudatosan teszik. Ezt a márkát meg lehet határozni, és természetesen, tovább lehet fejleszteni.

    Megközelítésünkben az munkáltatói értékígéret (Employee Value Proposition – EVP) az employer branding középpontja: olyan gondolattársítások és ajánlatok összessége, amelyet egy szervezet nyújt a munkavállalói számára.Tapasztalataink szerint a munkáltatói márka fejlesztése ideális esetben a legfontosabb tömegs munkakörök kiválasztásával kezdődik, amelyek kihívásokat hordoznak magukban és amelyre az márkaépítés során koncentrálnunk kell.

    Ezt követően ki kell alakítanunk minden egyes kihívást jelentő pozícióra a munkatársi profilt (employee persona)

    Employer branding

    . Ez a munkatársi profil tartalmazza az ideális jelölt részletes leírását (demográfia, készségek, gondolkodásmód, személyes célok és elvárások motivációk és frusztrációk). Az EVP-nek (munkáltatói értékígéret) teljes mértékben illeszkednie kell ehhez a profilhoz, neki kella szólnia.

    Végül, mint ernyőmárka, meg kell határozni a vállalati szintű munkáltatói márkaígéretet. Nemzetközi szervezet esetén globális / nemzetközi márka létrehozása fejezheti be a folyamatot.

    A folyamat során szoros együttműködésben dolgozunk a HR csapattal, a kommunikációval és a marketinggel, a felső vezetés bevonásával, akik hozzájárulása döntő tényező a projekt szempontjából, mivel fontos szerepet játszanak a projektcsapat által létrehozott márkaelemek megvalósításában.

     

    Segítségre van szükséged Emloyer Branding témában?

    Beszéljük meg, hogy mi az ideális megoldás számodra! Add meg adataidat és hamarosan megkeresünk!

      Kapcsolódó megoldások