Bezárás
 Bezárás

DEVELOR Tanácsadó Zrt.

Mutasd az összes elérhetőséget!
Ismét indul a Strategic HR Skills!
Magazine  

Szolgáltatásaink és megoldásaink között található

  • Megoldásaink közötti kereséshez gépelj be minimum 3 karaktert.
Keress szolgáltatásaink között!

Forrásaink közt található

  • Cikkeink közötti kereséshez gépelj be minimum 3 karaktert.
Fedezd fel tartalmainkat!
  Lépj kapcsolatba velünk!

Kinek javasoljuk?

  • 8 - 12 fős projektcsapat (HR, kommunikáció, marketing, vezetők)
  • Top menedzsment a célok meghatározásakor és az elfogadtatásokkor

Hány résztvevőnek?

8 - 12

Mennyi ideig tart?

6 - 12 hét

Vége a tehetségekért folytatott harcnak! Josh Bersin szerint a tehetségek nyertek. Ha nyerni akarunk a versenypiacon, akkor először a munkaerőpiacon kell nyernünk. Ehhez pedig elengedhetetlen az erős munkáltatói márka, amely nemcsak a legjobb tehetségeket vonzza, de segít elkötelezni és megtartani a meglévő munkatársakat is.

Minden vállalat foglalkozik employer branindggel (munkáltatói márka), még akkor is, ha azt nem tudatosan teszik. Ezt a márkát meg lehet határozni, és természetesen, tovább lehet fejleszteni.

Megközelítésünkben az munkáltatói értékígéret (Employee Value Proposition – EVP) az employer branding középpontja: olyan gondolattársítások és ajánlatok összessége, amelyet egy szervezet nyújt a munkavállalói számára.Tapasztalataink szerint a munkáltatói márka fejlesztése ideális esetben a legfontosabb tömegs munkakörök kiválasztásával kezdődik, amelyek kihívásokat hordoznak magukban és amelyre az márkaépítés során koncentrálnunk kell.

Ezt követően ki kell alakítanunk minden egyes kihívást jelentő pozícióra a munkatársi profilt (employee persona)

Employer branding

. Ez a munkatársi profil tartalmazza az ideális jelölt részletes leírását (demográfia, készségek, gondolkodásmód, személyes célok és elvárások motivációk és frusztrációk). Az EVP-nek (munkáltatói értékígéret) teljes mértékben illeszkednie kell ehhez a profilhoz, neki kella szólnia.

Végül, mint ernyőmárka, meg kell határozni a vállalati szintű munkáltatói márkaígéretet. Nemzetközi szervezet esetén globális / nemzetközi márka létrehozása fejezheti be a folyamatot.

A folyamat során szoros együttműködésben dolgozunk a HR csapattal, a kommunikációval és a marketinggel, a felső vezetés bevonásával, akik hozzájárulása döntő tényező a projekt szempontjából, mivel fontos szerepet játszanak a projektcsapat által létrehozott márkaelemek megvalósításában.

 

Segítségre van szükséged Emloyer Branding témában?

Beszéljük meg, hogy mi az ideális megoldás számodra! Add meg adataidat és hamarosan megkeresünk!

Kapcsolódó megoldások