Bezárás    

    DEVELOR Tanácsadó Zrt. 1074 Budapest, Rákóczi út 70-72. Cégjegyzékszám: 01-10-045069

    Mutasd az összes elérhetőséget!
    Lépj kapcsolatba velünk!    
    • Attitűdformálás
    • Vezetés és Menedzsment
    • Ügyfélszolgálat, Értékesítés és Tárgyalástechnika
    • Személyes hatékonyság és Kommunikáció
    • Csapatépítés és Együttműködés
    • Felmérés és Diagnosztika
    • HR tanácsadás és coaching
    • Szolgáltatások
    Virtuális tréning

    Diversity & Inclusion

    Játék alapú tréning

    VUCA Mindset

    Személyes tréning

    Digital mindset

    Személyes tréning

    Munkabiztonsági attitűd

    Virtuális tréning

    Growth mindset

    Személyes tréning

    Vezetői Bátorság

    Személyes tréning

    AI mindset workshop

    Szolgáltatásaink és megoldásaink között található

    • Megoldásaink közötti kereséshez gépelj be minimum 3 karaktert.
    Keress szolgáltatásaink között!

    Forrásaink közt található

    • Cikkeink közötti kereséshez gépelj be minimum 3 karaktert.
    Fedezd fel tartalmainkat!

    Kinek javasoljuk?

    • Minden munkavállalói szint

    Hány résztvevőnek?

    5 - 12

    Mennyi ideig tart?

    4 x 120 perc

    Hibrid működés
    • Virtuális tréning

    A távoli munkavégzés stílusa nagyban eltér a jól megszokott irodai mindennapoktól. Az otthoni munkavégzés során a feladat- és időgazdálkodás folyamata megváltozik, ami speciális hozzáállást kíván a munkavállalóktól. Egy rugalmas rendszer segítséget nyújt abban, hogy eredményesebbek legyünk ezen körülmények között, biztosítja a hatékonyságot és segít elkerülni a kiégést.

    A tréning célja az, hogy támogassa a résztvevőket a távoli munkavégzéshez való sikeres alkalmazkodásban, mialatt fenntarthatóvá teszi az eredményes működést és a munka-és magánélet közötti egyensúlyt.

    A képzésünk David Allen “Hatékonyságnövelés stresszmentesen” módszertanán alapul, amit átdolgoztunk a távoli munkavégzés körülményeire. Ez a technika alapja a feladat- és időgazdálkodás hatékony szervezésének távmunka és home office esetén. Valós életből vett trükkökkel és tippekkel segíti a könnyebb otthoni munkavégzést és elsajátítható egy olyan hozzáállás, amely biztosítja az eredményességet, a fejlődést és a szervezettséget.

    Efficient at home

    A program során a résztvevők megismerkednek a 4 hatékonysági alapelvvel, amelyet a tréning alatt elkezdenek a gyakorlatban is alkalmazni. Képessé válnak használni ezen technikákat, ami segíti a hatoéknyabban és kevesebb stressz melletti munkavégzést home office-ban.

    A tréning céljai

    • Erősödő tudatosság a távmunka előnyeiről és kihívásairól
    • Magabiztosak és eredményesek lesznek, mialatt otthon dolgoznak
    • Kialakítják a leghatékonyabb feladat és időgazdálkodás egyéni módszerét
    • Hatékonyabb csapatmunka és online kommunikáció
    • Praktikus tanácsokat kapnak a munka-magánélet egyensúly fenntartására home office-ban

    Témák

    • Távoli munkavégzés előnyei és kihívásai, különösen az otthoni munkavégzés tekintetében.
    • A hatékonyság 4 alapelve, ami segít, hogy eredményesebben hajtsuk végre feladatainkat távoli munkavégzés során.
    • Előkészítés: hogyan tervezzük meg a tökéletes otthoni munkaállomást.
    • Gyűjtés, feldolgozás, megszervezés: az aktív feladatgazdálkodás folyamata.
    • Rendszeres, rövid időközönkénti ellenőrzés – irányítás és motiváltság fenntartása.
    • Munka- és magánélet közötti egyensúly fenntartása az otthoni munkavégzés során.
    • A halogatás és figyelemelvonás leküzdésének hatékony megoldásai
    • A kommunikációs kihívások áthidalása
    • Kommunikációs etikett az online együttműködéshez

    Segítségre van szükséged Hatékony munkavégzés home office-ban témában?

    Beszéljük meg, hogy mi az ideális megoldás számodra! Add meg adataidat és hamarosan megkeresünk!

      Kapcsolódó megoldások