Bezárás    

    DEVELOR Tanácsadó Zrt. 1074 Budapest, Rákóczi út 70-72. Cégjegyzékszám: 01-10-045069

    Mutasd az összes elérhetőséget!
    Lépj kapcsolatba velünk!    
    • Attitűdformálás
    • Vezetés és Menedzsment
    • Ügyfélszolgálat, Értékesítés és Tárgyalástechnika
    • Személyes hatékonyság és Kommunikáció
    • Csapatépítés és Együttműködés
    • Felmérés és Diagnosztika
    • HR tanácsadás és coaching
    • Szolgáltatások
    Személyes tréning

    Diversity & Inclusion

    Játék alapú tréning

    VUCA Mindset

    Személyes tréning

    Digital mindset

    Személyes tréning

    Munkabiztonsági attitűd

    Személyes tréning

    Growth mindset

    Virtuális tréning

    Vezetői Bátorság

    Szolgáltatásaink és megoldásaink között található

    • Megoldásaink közötti kereséshez gépelj be minimum 3 karaktert.
    Keress szolgáltatásaink között!

    Forrásaink közt található

    • Cikkeink közötti kereséshez gépelj be minimum 3 karaktert.
    Fedezd fel tartalmainkat!

    Kinek javasoljuk?

    • Minden munkavállalói szint

    Hány résztvevőnek?

    8 - 12

    Mennyi ideig tart?

    2 nap

    • Személyes tréning
    • Virtuális tréning

    A konfliktusoknak pozitív hatásai is lehetnek, ellenben nem megfelelő kezelésük esetén súlyos következményekkel járhatnak, tönkretehetik a munkahelyi kapcsolatokat, a kreativitást, a produktivitást, sőt pénzügyi veszteséget is okozhatnak. A konfliktusokat nem lehet teljesen elkerülni, de rajtunk múlik, hogy munkakapcsolatok megromlásához vagy új megoldásokhoz vezetnek-e a vállalaton belül.

    A képzés során a résztvevők megértik a konfliktusok természetét, megtanulják, hogyan értékeljék konfliktusaikat, felismerik azok önmagukra és teljesítményükre gyakorolt hatását, és megtudják, hogyan tehetik a konfliktusok kimenetelét konstruktívvá. Megismerik a konfliktusok fejlődését, elemeit és megszokott menetét a lehetséges konfliktuskezelési stílusokat és azok gyors alkalmazását.

    Managing conflicts

    A tréning számos konfliktuskezelési eszközt, technikát nyújt, amelyeket a résztvevők gyakorlati helyzetekben sajátítanak el. Mindez a konfliktuskezelést egy olyan hatékony eszközzé teszi, amely erősíti az együttműködést, valamint elégedettséget és magasabb profitot biztosít.

    A program végére a résztvevők képesek lesznek

    • a konfliktusok jellemzőinek és okainak felismerésére
    • a konfliktus szintjének megállapítására és a súlyosbodás megakadályozására
    • a megfelelő kezelési stílus kiválasztására és eredményes alkalmazására
    • kevesebb időt és energiát vesztegetni a konfliktusokra
    • hatékony munkakapcsolatot kialakítani a munkatársakkal

    Témák

    • Thomas-Kilmann konfliktuskezelési modell
    • Konfliktuskezelési stílusok
    • Helyzetfüggő konfliktuskezelési stratégia
    • Konfliktusok fajtái
    • Az előítéletek kezelése
    • Az asszertivitás alkalmazása a konfliktusok kezelésében
    • Cégspecifikus helyzetgyakorlatok

    Segítségre van szükséged Konfliktusok hatékony kezelése témában?

    Beszéljük meg, hogy mi az ideális megoldás számodra! Add meg adataidat és hamarosan megkeresünk!

      Kapcsolódó megoldások