Bezárás
 Bezárás

DEVELOR Tanácsadó Zrt.

    Mutasd az összes elérhetőséget!
    Ismét indul a Strategic HR Skills!
    Magazine  

    Szolgáltatásaink és megoldásaink között található

    • Megoldásaink közötti kereséshez gépelj be minimum 3 karaktert.
    Keress szolgáltatásaink között!

    Forrásaink közt található

    • Cikkeink közötti kereséshez gépelj be minimum 3 karaktert.
    Fedezd fel tartalmainkat!
      Lépj kapcsolatba velünk!

    Kinek javasoljuk?

    • Értékesítők
    • Értékesítést támogató szakértők
    • Értékesítési vezetők

    Hány résztvevőnek?

    8 - 12

    Mennyi ideig tart?

    2 nap

    Értékesítés és ügyfélélmény (CX)
    • Személyes tréning
    • Virtuális tréning

    Tudjuk-e azt, hogy valójában mitől jobb egy értékesítő, mint egy másik? Mitől működik valaki hatékonyabban?

    Gyakran előfordul, hogy a egy folyamat és a berögzült rutinok miatt nehéz az értékesítő dolga. Gyakran azonban ő ennek nincs is tudatában. Ahhoz, hogy jó értékesítő legyen – a motiváltság mellett, még ismerni kell a megfelelő folyamatokat és módszereket is.

    Alaposan és tudatosan megtervezett folyamat, melynek középpontjában az ügyfélelvárások és a szükségletek állnak. Támogatja az értékesítőket, hogy tökéletes tárgyalást folytassanak ügyfeleikkel. A folyamat a következő tézisre épít: amennyiben az ügyfél bízik az értékesítőben, olyan terméket kap, amely az igényeknek teljesen megfelel, és a vásárlói fedezet is rendelkezésre áll, akkor az értékesítés megvalósul.

    Consultative sales process

    A KÉPZÉS BEMUTATJA az értékesítési folyamat – adott piacra és ügyfélkörre releváns – szakaszait, az értékesítő céljait és ideális viselkedését az egyes fázisokban, figyelembe véve az ügyfélelvárásokat és az egyes ügyféltípusokat (a Develor DDS ügyféltipológia szerint). Gyakorlati megközelítés jellemzi a folyamat minden lépését, a fázisokat ügyfélspecifikus helyzetgyakorlatok teszik valóságossá. A résztvevők tudatossá válnak abban, hogyan építsék fel a tárgyalást és tartsák kézben a teljes folyamatot annak érdekében, hogy mindkét fél számára hosszútávon nyertes helyzetet teremtsenek.

    A program végére a résztvevők képesek lesznek:

    • a cég számára kialakított konzultatív értékesítési folyamatot végrehajtani
    • előkészíteni és lebonyolítani egy telefonos értékesítési folyamatot
    • alkalmazkodni az ügyfél stílusához és bizalmat építeni saját maguk és a vállalat termékei/szolgáltatásai iránt
    • megfelelő kérdéseket feltenni annak érdekében, hogy a potenciális ügyfél igényeit feltérképezzék
    • személyes előnyök bemutatásával meggyőzően felvázolni a vállalat termékeit/szolgáltatásait
    • megfelelően kezelni az ellenvetéseket és lezárni a tárgyalást

    Témák

    • A konzultatív értékesítés folyamata
    • A folyamat lépései, az értékesítő ideális viselkedése
    • Tudatos felkészülés a tárgyalásra: hitelesség és bizalom felépítése még a találkozó előtt
    • A Develor DDS tipológia – egyedi, értékesítés-orientált ügyféltipológiai rendszer
    • Melyek a vásárlás mozgatórúgói és hogyan lehet felfedezni azokat?
    • Személyre szabott termékelőnyök bemutatása
    • Az értékesítés útjában álló akadályok elhárítása: ellenvetés-kezelés
    • Lezárás és az utókövetés feladatai

    Segítségre van szükséged Konzultatív értékesítés témában?

    Beszéljük meg, hogy mi az ideális megoldás számodra! Add meg adataidat és hamarosan megkeresünk!

      Kapcsolódó megoldások