Bezárás
 Bezárás

DEVELOR Tanácsadó Zrt.

    Mutasd az összes elérhetőséget!
    Ismét indul a Strategic HR Skills!
    Magazine  

    Szolgáltatásaink és megoldásaink között található

    • Megoldásaink közötti kereséshez gépelj be minimum 3 karaktert.
    Keress szolgáltatásaink között!

    Forrásaink közt található

    • Cikkeink közötti kereséshez gépelj be minimum 3 karaktert.
    Fedezd fel tartalmainkat!
      Lépj kapcsolatba velünk!

    Kinek javasoljuk?

    • Gyakori prezentáló vezetők és munkatársak

    Hány résztvevőnek?

    6 - 8

    Mennyi ideig tart?

    2 nap

    • Személyes tréning
    • Virtuális tréning

    „NEM VOLT IDŐM, HOGY RÖVID LEVELET ÍRJAK, ezért egy hosszút írtam helyette.” Ez a Mark Twain idézet pontosan kifejezi, hogy a prezentációk többsége miért unalmas vagy éppen szánalmas. Manapság egy briliáns ötlet nem elég önmagában. Az ötlet csomagolása határozza meg, hogy figyelmet és erőforrást kap-e annak megvalósítása.

    Az előadók többsége sosem, vagy nem kellően gondolja át, hogy milyen változást szeretne elérni a hallgatóság fejében. Informálni, cselekvésre buzdítani vagy motiválni a hallgatóságot? A listáktól és adatoktól hemzsegő diák csak untatni képesek a közönséget. Ezt észlelve sokszor az előadó legszívesebben az első adandó pillanatban elmenekülne a pódiumról.

    A programunk segítségével megtanulhatja, hogy hogyan készüljön fel egy elegáns prezentációra, amely változást visz végbe a hallgatóság viselkedésében és gondolkodásában. Megtanítjuk, hogyan jelölje ki a prezentáció céljait, hogyan tervezze meg a beszédet és miként sűrítse össze a fő mondanivalót, hogyan alakítsa ki a diákat. A tréning során az üzenet elsődleges jellegét tartjuk szem előtt, azaz, hogy a látványelemek nagyon fontosak, de szerepük nem több, mint az üzenet vizuális támogatása.

    Professional presentation - preparation

    Megtanítjuk, miként jelölje ki a prezentáció céljait, hogyan tervezze meg a beszédet és miként sűrítse össze a fő mondanivalót, hogyan alakítsa ki a diákat. A tréning során az üzenet elsődleges jellegét tartjuk szem előtt, azaz, hogy a látványelemek nagyon fontosak, de szerepük nem több, mint az üzenet vizuális támogatása miként.

    A program végére a résztvevők képesek lesznek

    • változást eredményező prezentációkat terveznimelyek maradandó, emlékezetes üzeneteket tartalmaznak
    • a jól felkészültség és magabiztosság érzésével a pódiumra lépni.

    Témák

    • A prezentáció céljainak és fókuszpontjainak meghatározása
    • A sikeres prezentáció 3 alappillére
    • Információk a témával és a hallgatósággal kapcsolatban
    • A SUCCESS (siker) formula – üzenetek és támogató eszközök
    • Az üzenet tömörítése
    • A design alapelvei – tervezés diáról diára
    • Képek és szövegek szerkesztése

    Segítségre van szükséged Mesteri prezentáció - Felkészülés témában?

    Beszéljük meg, hogy mi az ideális megoldás számodra! Add meg adataidat és hamarosan megkeresünk!

      Kapcsolódó megoldások