Bezárás
 Bezárás

DEVELOR Tanácsadó Zrt.

    Mutasd az összes elérhetőséget!
    Magazine  

    Szolgáltatásaink és megoldásaink között található

    • Megoldásaink közötti kereséshez gépelj be minimum 3 karaktert.
    Keress szolgáltatásaink között!

    Forrásaink közt található

    • Cikkeink közötti kereséshez gépelj be minimum 3 karaktert.
    Fedezd fel tartalmainkat!
      Lépj kapcsolatba velünk!

    Kinek javasoljuk?

    • Minden munkavállalói szint
    • Vezetők, és multikulturális csapatok tagjai

    Hány résztvevőnek?

    8 - 12

    Mennyi ideig tart?

    2 nap

    • Virtuális tréning
    • Személyes tréning

    Néha úgy érezzük, hogy a külföldiek furák: vajon a kommunikációjuk módja, avagy az időhöz való viszonyuk a meghatározó ebben

    Nehézségek okozhat preferenciáikat elfogadni, de ha egyszer megértjük a különbségek okait, onnantól kezdve nem akadályként fogja megélni a kulturális különbségeket, hanem képesek leszünk tanulási lehetőségként tekinteni rá és elmerülni benne.

    AZ INTERKULTURÁLIS KOMPETENCIÁT a tudásmenedzsment és a vállalat-specifikus hallgatólagos tudásismeret részeként kell értelmezni. A stratégiai gondolkodás és tervezés egyik eszköze, a versenyelőny és a hozzáadott értékek forrása, melynek fejlesztését a lehető leghamarabb el kell kezdeni.

    Multicultural communication

    A KURZUS SORÁN A RÉSZTVEVŐK megismerkednek a kulturális különbségek alapjaival, ezek mögöttes indítékaival a Hofstede modell alapján, valamint lehetőségük nyílik arra, hogy „saját” és „vendéglátó” kultúrájukat számos dimenzióban összevessék; emellett gyakorlati ötleteket kapnak ahhoz, hogyan navigáljanak sikeresen multikulturális környezetben.

    A program végére a részt-vevők képesek lesznek 

    • értelmezni és elemezni a Hofstede 5 dimenziós diagrammot “saját” kultúrájukat” összehasonlítva a “vendég” kultúrával
    • stratégiát alkotni a “vendég” kultúra megértésére
    • a Hofstede modell elemzés alapján reális elvárásokat megfogalmazni arra vonatkozóan, mi fog történni egy “vendég” kultúra képviselőjével folytatott tárgyaláson
    • felismerni az “low context” és a “high context” kommunikációs mintákat, és adaptálni a saját kommunikációs stílusukat a partneréhez
    • felismeri a “vendég” kultúra aktív hallgatási mintáit, és hozzáigazítani saját mintáit ehhez
    • felismerni a “vendég” kultúra időkezelési módját és reális elvárásokat teremteni ezzel szemben
    • követni a “vendég” kultúra legvalószínűbb tárgyalási és üzleti etikett szabályait

    Témák

    • A kultúra definíciója – mi befolyásolja a kultúrát
    • G. Hofstede kulturális dimenziói
    • A Hofstede modell alkalmazása a vállalatnál
    • Kommunikációs (pl. aktív hallgatás) mintázatok az eltérő kultúrákban
    • “Low context” és “high context” kommunikáció
    • A monokróm és polikróm időérzékelés
    • Vállalat specifikus testreszabott helyzetgyakorlatok és esettanulmányok

    Segítségre van szükséged Multikulturális kommunikáció témában?

    Beszéljük meg, hogy mi az ideális megoldás számodra! Add meg adataidat és hamarosan megkeresünk!

      Kapcsolódó megoldások