Bezárás
 Bezárás

DEVELOR Tanácsadó Zrt.

Mutasd az összes elérhetőséget!
Ismét indul a Strategic HR Skills!
Magazine  

Szolgáltatásaink és megoldásaink között található

  • Megoldásaink közötti kereséshez gépelj be minimum 3 karaktert.
Keress szolgáltatásaink között!

Forrásaink közt található

  • Cikkeink közötti kereséshez gépelj be minimum 3 karaktert.
Fedezd fel tartalmainkat!
  Lépj kapcsolatba velünk!

Kinek javasoljuk?

  • Minden munkavállalói szint
  • Vezetők, és multikulturális csapatok tagjai

Hány résztvevőnek?

8 - 12

Mennyi ideig tart?

2 nap

  • Személyes tréning
  • Virtuális tréning

Néha úgy érezzük, hogy a külföldiek furák: vajon a kommunikációjuk módja, avagy az időhöz való viszonyuk a meghatározó ebben

Nehézségek okozhat preferenciáikat elfogadni, de ha egyszer megértjük a különbségek okait, onnantól kezdve nem akadályként fogja megélni a kulturális különbségeket, hanem képesek leszünk tanulási lehetőségként tekinteni rá és elmerülni benne.

AZ INTERKULTURÁLIS KOMPETENCIÁT a tudásmenedzsment és a vállalat-specifikus hallgatólagos tudásismeret részeként kell értelmezni. A stratégiai gondolkodás és tervezés egyik eszköze, a versenyelőny és a hozzáadott értékek forrása, melynek fejlesztését a lehető leghamarabb el kell kezdeni.

Multicultural communication

A KURZUS SORÁN A RÉSZTVEVŐK megismerkednek a kulturális különbségek alapjaival, ezek mögöttes indítékaival a Hofstede modell alapján, valamint lehetőségük nyílik arra, hogy „saját” és „vendéglátó” kultúrájukat számos dimenzióban összevessék; emellett gyakorlati ötleteket kapnak ahhoz, hogyan navigáljanak sikeresen multikulturális környezetben.

A program végére a részt-vevők képesek lesznek 

  • értelmezni és elemezni a Hofstede 5 dimenziós diagrammot “saját” kultúrájukat” összehasonlítva a “vendég” kultúrával
  • stratégiát alkotni a “vendég” kultúra megértésére
  • a Hofstede modell elemzés alapján reális elvárásokat megfogalmazni arra vonatkozóan, mi fog történni egy “vendég” kultúra képviselőjével folytatott tárgyaláson
  • felismerni az “low context” és a “high context” kommunikációs mintákat, és adaptálni a saját kommunikációs stílusukat a partneréhez
  • felismeri a “vendég” kultúra aktív hallgatási mintáit, és hozzáigazítani saját mintáit ehhez
  • felismerni a “vendég” kultúra időkezelési módját és reális elvárásokat teremteni ezzel szemben
  • követni a “vendég” kultúra legvalószínűbb tárgyalási és üzleti etikett szabályait

Témák

  • A kultúra definíciója – mi befolyásolja a kultúrát
  • G. Hofstede kulturális dimenziói
  • A Hofstede modell alkalmazása a vállalatnál
  • Kommunikációs (pl. aktív hallgatás) mintázatok az eltérő kultúrákban
  • “Low context” és “high context” kommunikáció
  • A monokróm és polikróm időérzékelés
  • Vállalat specifikus testreszabott helyzetgyakorlatok és esettanulmányok

Segítségre van szükséged Multikulturális kommunikáció témában?

Beszéljük meg, hogy mi az ideális megoldás számodra! Add meg adataidat és hamarosan megkeresünk!

Kapcsolódó megoldások