Bezárás
 Bezárás

DEVELOR Tanácsadó Zrt.

    Mutasd az összes elérhetőséget!
    Ismét indul a Strategic HR Skills!
    Magazine  

    Szolgáltatásaink és megoldásaink között található

    • Megoldásaink közötti kereséshez gépelj be minimum 3 karaktert.
    Keress szolgáltatásaink között!

    Forrásaink közt található

    • Cikkeink közötti kereséshez gépelj be minimum 3 karaktert.
    Fedezd fel tartalmainkat!
      Lépj kapcsolatba velünk!

    Kinek javasoljuk?

    • Értékesítők
    • Ügyfélkapcsolattartók
    • Értékesítést támogató munkatársak

    Hány résztvevőnek?

    8 - 12

    Mennyi ideig tart?

    2 nap

    • Személyes tréning
    • Virtuális tréning

    A VÁLLALATOK KÖZÖTTI KÜLÖNBSÉGEK ELLENÉRE a kihívások nagyon is hasonlóak minden B2B helyzetben: hogyan érjük el és tartsuk meg azokat a legfontosabb potenciális ügyfeleket, akik a sikerességéhez leginkább hozzájárulnak, illetve mihelyst megalapoztuk üzleti jelenlétünket az adott ügyfélnél, hogyan tudjuk a lehetőségeinket maximálisan kiaknázni? E célok eléréséhez szisztematikus megközelítésre, gondos tervezésre és tudatos kapcsolatkezelésre van szükség.

    A kurzus célja, hogy fejlessze a B2B értékesítési szakemberek speciális értékesítési készségeit, amelyek lehetővé teszik számukra, hogy növeljék az új ügyfél megszerzésének valószínűségét, valamint a meglévő ügyfelekkel folytatott üzleti tevékenység volumenét egyaránt.

    Strategic account management

    A KÉPZÉS FOLYAMÁN az alapvető elméletek, mint vásárlási ciklus, döntéshozatali egységek (DMU), ügyfélmátrix, megismerését követően a résztvevők két megllévő ügyfelük számára kidolgozzák a Ügyfél Mátrixot és azt a stratégiát, amelyet alkalmazni fognak esetükben, már rögtön a tréning után.

    A program végére a résztvevők képesek lesznek

    • megérteni a szervezet döntéshozatalának szerkezetét
    • a ügyfeleinek vásárlási döntéseit befolyásoló vásárlási motívumai felismerésére és az ügyfél vásárlási ciklusához való alkalmazkodásra
    • a stratégiai fontosságú ügyfelek esetében megtervezni az egyes lépéseket és tudatosan végrehajtani azokat különböző értékesítési találkozókon keresztül

    Témák

    • A B2B értékesítés jellemzői
    • A Vásárlói Ciklus – mikor és milyen céllal lépjünk kapcsolatba az ügyféllel
    • Döntéshozatali Egységek (Decision Making Units – DMU) – kik befolyásolhatják a döntéseket
    • DDS ügyfél tipológiai rendszer, a személy döntéshozatalban játszott szerepe alapján
    • Melyek az egyes Döntéshozatali Egységek tipikus motivációi
    • Testreszabott termékek előnyeinek bemutatása
    • A Ügyfél Mátrix – egy egyedi stratégiai tervező eszköz az ügyfél-penetráció növelésének elősegítésére

    Segítségre van szükséged Stratégiai ügyfélkezelés témában?

    Beszéljük meg, hogy mi az ideális megoldás számodra! Add meg adataidat és hamarosan megkeresünk!

      Kapcsolódó megoldások