Bezárás
 Bezárás

DEVELOR Tanácsadó Zrt.

    Mutasd az összes elérhetőséget!
    Ismét indul a Strategic HR Skills!
    Magazine  

    Szolgáltatásaink és megoldásaink között található

    • Megoldásaink közötti kereséshez gépelj be minimum 3 karaktert.
    Keress szolgáltatásaink között!

    Forrásaink közt található

    • Cikkeink közötti kereséshez gépelj be minimum 3 karaktert.
    Fedezd fel tartalmainkat!
      Lépj kapcsolatba velünk!

    Kinek javasoljuk?

    • Értékesítési és beszerzési munkatársak
    • Vezetők és beosztottak, akik külső/belső ügyfelekkel foglalkoznak.

    Hány résztvevőnek?

    8 - 12

    Mennyi ideig tart?

    2 nap

    Értékesítés és ügyfélélmény (CX)
    • Személyes tréning
    • Virtuális tréning

    A képzés célja, hogy a tárgyalási helyzetekben résztvevőket a megfelelő készségek fejlesztése és a tárgyalási stratégia megvalósításának gyakorlása révén támogassa.

    A képzés végigvezeti a résztvevőket a tárgyalási folyamat lépésein, és megtanítja a beszélgetés vezetésére, a bizalom kiépítésére, valamint a befolyásolás és a meggyőzés technikáinak alkalmazására.
    Nagy hangsúlyt fektet a kérdések típusaira és a kérdezés technikájára, valamint a tárgyalási terv végrehajtására a dimenziók átalakításával.
    Negotiation - Master the process

    A résztvevő megtanulja azt is, hogyan lehet megállapodásra jutni és lezárni a tárgyalásokat, sőt, hogyan kell utólagosan értékelni a tárgyalásokat és összefoglalni a tanulságokat.

    Ezt a gyakorlati fókuszú tréninget átfogó esettanulmányok és testreszabott gyakorlatok zárják le, így a résztvevők azonnal kipróbálhatják és gyakorolhatják a tanultakat.

    A tréning céljai

    • Tudatosan alkalmazni a tárgyalási koncepciókat
    • Megtervezni és végrehajtani a tárgyalási stratégiájukat
    • Követni a tárgyalási folyamatot
    • 100%-ban felkészülni a valódi tárgyalásokra

    Témák

    • A tárgyalási stratégia építés kurzus ismétlése
    • A TÁRGYALÁSI FOLYAMAT
    • A folyamat lépéseivel kapcsolatos készségek:
      • Tudatos kommunikáció
      • A bizalom kiépítése a tárgyalás kezdetén
      • Befolyásolás és meggyőzés
      • Kérdezési technikák
      • Dimenziók megértése és átalakítása
      • Megállapodás és zárás
      • A tárgyalás áttekintése
    • Bevezetés a “Keep Calm & Use Tact” módszerbe
    • Komplex szituációs gyakorlatok

    Segítségre van szükséged Tárgyalástechnika - Folyamat elsajátítása témában?

    Beszéljük meg, hogy mi az ideális megoldás számodra! Add meg adataidat és hamarosan megkeresünk!

      Kapcsolódó megoldások