Bezárás
 Bezárás

DEVELOR Tanácsadó Zrt.

    Mutasd az összes elérhetőséget!
    Magazine  

    Szolgáltatásaink és megoldásaink között található

    • Megoldásaink közötti kereséshez gépelj be minimum 3 karaktert.
    Keress szolgáltatásaink között!

    Forrásaink közt található

    • Cikkeink közötti kereséshez gépelj be minimum 3 karaktert.
    Fedezd fel tartalmainkat!
      Lépj kapcsolatba velünk!

    Annak érdekében, hogy ügyfeleink lojálisak legyenek cégünkhöz, azt kell érezniük, hogy minden helyzetben ők vannak a középpontban. Éppen ezért az ügyfélélmény mára a KKV-k stratégiájának is egyik fontos alappillére lett.  Az ügyfélélmény stratégia eredményes megvalósításához feltétlenül szükséges, hogy munkatársaink megfelelő attitűddel rendelkezzenek, valamint a tudatosan kialakított ügyfélélményt okozó viselkedések meghatározása.

    A közelmúltban a Piac és Profit szervezett ügyfélélmény témában konferenciát, kifejezetten KKV döntéshozók számára. A konferencia nyitó-előadására Szabó Csaba, a DEVELOR vezérigazgatója kapott felkérést, Stremeny Gábor üzletfejlesztési igazgató pedig egy konkrét projekten keresztül adott betekintést a DEVELOR ügyfélélmény fejlesztési módszertanába. A Gundel konferenciatermét megtöltő résztvevők számából és az elhangzott kérdésekből ítélve ma már a KKV szektor egy részében is „hot topic”, kiemelt fontosságú téma az ügyféligények tudatos és módszeres meghaladása.

    Tudjon meg Ön is többet a Develor ügyfélélmény fejlesztési módszeréről! Kérje kollégáink segítségét az info.hungary@develor.com e-mail címen!

    Kezeld jól a hibrid kihívásokat!

    Töltsd le a legújabb e-könyvünket, amely már kipróbált tippekkel rendelkezik a hibrid csapatban való működésről!

      Kapcsolódó cikkek